کد خبر: ۱۰۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان کشور:

امیدوارم لارستان یکی از سکوهای لیگ برتر را کسب کند

نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان کشور گفت: امیدوارم تیم شهید چمران لارستان یکی از سکوهای لیگ برتر را از آن خودش کند.

به گزارش شیرازه معصومه مشت‌زن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما درباره این دوره از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: یک‌سری از تیم‌ها نزدیک به هم هستند و پایاپای با هم رقابت می‌کنند. امیدوارم هر تیمی که شایسته است بتواند سکوی اول تا سوم را از آن خودش کند.

وی درباره داورانی که در لیگ برتر سوت می‌زنند نیز گفت: داوران مسابقات لیگ برتر جزو بهترین‌های فدراسیون هندبال و قطعاً داوران خوبی هستند.

نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان کشور در پاسخ به این سؤال که چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید، تصریح کرد: چون بازی‌ها خیلی نزدیک بهم است، تصور تیم‌های مدعی سخت است. نمایندگان لارستان و تهران خوب کار کردند و اصفهان هم نسبتاً خوب ظاهر شده است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی شما از تیم شهید چمران لارستان چگونه است، گفت: لارستان امسال خیلی خوب ظاهر شده است، بازیکنان خوب و مربی تلاش‌گری دارد، جای خانم خدیجه قانع هم در کنار تیم خالی است، ایشان هم به‌عنوان یک مربی زحمات زیادی را برای این تیم در سال‌های گذشته کشیده است؛ امیدوارم تیم خانم غارسی کما فی‌السابق یکی از سکوهای لیگ برتر را از آن خودش بکند.

مشت‌زن در ادامه با بیان اینکه از آقای راستی به جهت حمایتی که از بانوان دارند، تشکر می‌کنم، افزود: ایشان واقعاً فردی زحمت‌کش و تلاش‌گر هستند. بنده به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون هندبال از اینکه ایشان به‌صورت کاملاً شخصی، حامی بخش بانوان هستند، قدردانی می‌کنم. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و تیمشان را در جایگاه‌های شایسته‌ای ببینیم.

نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان کشور در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه‌هایی که در بخش آقایان فعالیت دارند، نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان داشته باشند و از آن‌ها حمایت کنند. تنها جایی که بانوان می‌توانند راحت به فعالیت بپردازند ورزش است و این مهم، حمایت باشگاه‌ها را می‌طلبد.

منبع: لادستان

نظرات بینندگان