کد خبر: ۱۰۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

قهرمانی نماینده ی فسا در مسابقات فوتسال دسته یک فارس

مسابقات فوتسال دسته یک استان فارس عصر روز گذشته با قهرمانی تیم ایرنا نماینده ی شهرستان فسا در فراشبند به پایان رسید.

به گزارش شیرازه  در ادامه دیدار های جام فوتسال دسته یک استان فارس به میزبانی شهرستان فراشبند عصر روز گذشته دو تیم شهید برمن داراب و ایرانا زاهدشهر فسا توانستند پس از صعود از دور گروهی مسابقات، در مرحله حذفی نیز حریفان خود راشکست داده و به دیدار پایانی این مسابقات راه یابند.


دیدار فینال در شرایطی آغاز شد که بازیکنان تحت شرایط جو حاکم در سالن ودیدار نهایی قرار گرفته و توپ به صورت مکرر در بین بازیکنان دو تیم رد و بدل شده و موقعیت چندانی بر روی دروازه ها تا انتهای نیمه اول ایجاد نشد.


اما با شروع نیمه دوم  این تیم ایرانا زاهدشهر بود که نبض بازی را بدست گرفته و با استفاده از سرعت بازیکنان خود توانست یک گل را وارد دروازه حریف کند.


پس از این گل بازی روند محتاتانه خود را از دست داد  تا این که تیم شهید برمن داراب با بیرون کشیدن دروازه بان ثابت خود بازی را با دروازه بان-بازیکن ادامه داد و همین این کار باعث شد دو گل دیگر نیز دریافت کنند که البته در همین حال توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما این گل نتوانست مانع باخت تیم شهید برمن داراب شود و این تیم در انتهای دیدار با نتیجه ۳  بر ۱ مقام اول را به تیم ایرانا زاهدشهر فسا واگذار کردو به مقام دوم قناعت نمود.


مراسم اهدای جام به تیم های اول تا سوم مسابقات نیز با حضور مسئولان به زیبایی و هر چه باشکوه تر برگزار گردید و تیم ایرانا زاهدشهر فسا کاپ قهرمانی را در این مراسم از دستان حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند دریافت نمود و بالای سر برد.


قابل ذکر است که تیم مقاومت زرین دشت نیز مقام سوم این مسابقات را در دیدار رده بندی بدست آورد.


فوتسال فارس فراشبند


پرتویی ناظر داوری این مسابقات نیز در  مصاحبه با خبرنگار نخل بیدار عنوان کرد: کیفیت و سطح مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود.


وی افزود: بنده در چندین دوره از مسابقات به عنوان ناظر حضور داشته ام که به جرات عنوان می کنم کیفیت میزبانی و سطح مسابقات واقعا نمونه بود و بنده از مسئولان میزبان نهایت تشکر را دارم.


پرتویی افزود: سطح بازی بازیکنان فراشبندی بسیار بالاست که اگر این تیم در گروه قدر این مسابقات حضور نداشت و با قرعه آسان تری روبرو می شد و کمی بدشانسی نمی آورد مطمئنا می توانست در مراحل بالاتر حضور یابد و سطح واقعی خود را به نمایش درآورند.


وی همچنین گفت: دو تیم فینالیست این مسابقات سهمیه حضور در لیگ برتر فوتسال استان را بدست آوردند که بایستی در سال آینده در این لیگ حضور یافته و به مصاف حریفان خود بروند.

فوتسال فارس فراشبند

فوتسال فارس فراشبند


منبع:  سرویس ورزشی نخل بیدار

نظرات بینندگان