کد خبر: ۱۰۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
وقتی مطبوعات به فراموشی سپرده می شوند؛

تنها باجه ی مطبوعات فراشبند در حال ورشکستگی+عکس

مسئول تنها باجه ی روزنامه فروشی فراشبند گفت: اگر توجهی از سوی مسئولین به این باجه نشود تا پایان سال هم دوام نمی آوریم و باجه ای که با یک وام احیا می شود جمع خواهد شد.

به گزارش شیرازه  شهرستان فراشبند با بیش از 60 هزار جمعیت که دارای یک بخش نیز می باشد یک نمایندگی پخش مجلات و روزنامه های کثیر الانتشار را دارا است.


باجه روزنامه فروشی فراشبند


محمد تقی میرزاییان مسئول این باجه ی روزنامه فروشی از احوال ناخوش این نمایندگی در فراشبند سخن میگوید.

میرزاییان در گفت وگو با خبر نگار ما تنها نمایندگی مطبوعات شهرستان فراشبند را در حال ورشکستگی خواند وگفت: از سوی ادارات و مسئولین هیچگونه توجهی به روزنامه های کثیر الانتشار نمی شود و روزنامه های زیادی آورده می شود و تنها 6 عدد روزنامه در روز توسط ادارات برده می شوند.


باجه روزنامه فروشی فراشبند


وی با بیان اینکه روزنامه های عرضه شونده در این نمایندگی قابلیت عودت ندارند افزود: تنها مجلات هستند که از سوی مراکز نشر پس گرفته می شوند و روزنامه ها هر روز جمع و به ضرری برای این نمایندگی تبدیل می شوند و روز به روز بدهکاری این نمایندگی افزوده می شود.


باجه روزنامه فروشی فراشبند


مسئول فروش این باجه ی مطبوعاتی اضافه کرد: مردم را نمی توان مجبور به خرید روزنامه نمود ولی با آمار پایین سرانه مطالعه در کشور، ادارات می توانند روزنامه هایی تهیه کنند و در معرض دید ارباب رجوع قرار دهند تا زمانی که در حین انجام کارشان اتلاف می شود با خواندن این روزنامه ها پر شود.


باجه روزنامه فروشی فراشبند


میرزاییان در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا تاکنون به سراغ مسئولین رفته اید و از آنها درخواست کمک نموده اید بیان داشت: یکبار به پیش فرماندار محترم آقای پورزارعی رفتم و درخواست یک وام جهت احیای این نمایندگی نمودم و نامه ای به من داد که آن نامه تا دبیرخانه ی فرمانداری هم نرسید و گفتند هیچگونه وامی به شما تعلق نمی گیرد.


باجه روزنامه فروشی فراشبند


وی خاطر نشان کرد: زندگی ام در این باجه با یک دستگاه کپی می چرخد که اگر این هم نبود تا بحال ده بار تعطیل شده بودیم و با این روند تا پایان سال نیز دوام نمی آوریبم چرا که نمایندگی های پخش روزنامه در سطوح بالا طلب های خود را مطالبه می کنند و این نمایندگی در حال ورشکستگی نیز توان پرداخت ندارد.

چه در خواستی از مسئولین دارید؟

از مسئولین درخواست می کنم تا توجه بیشتری به مطبوعات و روزنامه ها داشته باشند و با یک وام این نمایندگی را نجات دهند.


باجه روزنامه فروشی فراشبند


منبع: نخل بیدار

نظرات بینندگان