کد خبر: ۱۰۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

فداکاری معلم جهرمی برای تدریس دانش آموز معلول

معلم فداکار جهرمی بیشترین وقت خود را صرف آموزش به دانش آموزانش می کند و با رفتن به خانه شاگرد معلول؛ به او آموزش می دهد.

به گزارش شیرازه، فاطمه صفری آموزگار کلاس سوم متوسطه اول مدرسه شهید فتوحی شهر خاوران در بخش خفر جهرم صبح ها در مدرسه و عصرها در خانه شاگرد بیمارش که نمی تواند به مدرسه برود تدریس می کند.

این معلم فداکار در گفتگو با خبرنگار ما هدف خود را جلب رضای خداوند و کمک به این دانش آموز بیان کرد و اظهار داشت:بین فرزندان و دانش آموزانم فرقی نمی گذارم و تلاش می کنم تا دانش آموزم که نمی تواند به مدرسه بیاید از تحصیل عقب نماند.

سپیده رضوی نه سال دارد و از ناحیه پای راست دچار معلولیت و کوتاهی است و پزشکان تاکنون 6 بار بر روی پای او عمل جراحی انجام داده اند و اظهار امیدواری می کنند او بتواند تا دو سال دیگر سلامت کامل خود را بدست آورده و به مدرسه برود.

این دانش آموز کلاس سومی با تقدیر از معلم فداکار خود گفت : خدا را شکر میکنم که اینچنین معلم دلسوزی دارم و با کمک او درس هایم را می خوانم و از دیگر دوستانم که به مدرسه می روند عقب نمی مانم .

زهرا از همکلاسی های سپیده گفت : ما برای کمک به سپیده هرکاری بتوانیم انجام می دهیم و او را تنها نمی گذاریم و امیدواریم هر چه زودتر دوستمان به مدرسه برگردد تا بتوانیم کنار هم درس بخوانیم .

خسرو خشرو نیا رئیس اداره آموزش و پرورش خفر نیزدر گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما از این اقدام انسان دوستانه تجلیل کرد و ابراز داشت : این حرکت معلم فداکار نمونه ی بارز عشق و ایثارگری معلمان این مرز و بوم است .

به گفته ی خشرونیا به پاس خدمات این آموزگار فداکار او را مورد تشویق قرار داده و اقدامهایی نیز در خصوص درمان این دانش آموز انجام شده است .



نظرات بینندگان