کد خبر: ۱۰۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
استاندار فارس:

انقلاب اسلامی حاکم بر قلب‌ها متبلور شد/ نواخته شدن ۸ هزار زنگ انقلاب در مدارس استان فارس

استاندار فارس گفت: انقلاب اسلامی حاکم بر قلب‌ها متبلور شد و در این راستا مردم با قلب و نه با جسم به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و به استقبال ایشان رفتند.

به گزارش شیرازه، به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استاندار فارس به اتفاق مدیران و مسئولان استان با نثار گل بر قبور شهدای انقلاب اسلامی این روز را گرامی داشتند.

در ابتدای این آیین، ابتدا محمد علی افشانی، استاندار فارس در دبیرستان شاهد علامه امینی، گفت: دانش آموزان باید با کار علمی و پژوهشی در راستای حراست از انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی در ادامه افزود: سیطره قدرت در راستای اندیشه و توان علمی محقق می‌شود و آحاد جامعه به‌ویژه جوانان برای پیروزی انقلاب اسلامی دردها و رنج‌های بسیاری متحمل شده و جمع کثیری سلامتی خود را در این راه گذاشتند تا اهداف معلم کبیر انقلاب که همانا غلبه بر رژیم ستم‌شاهی بود، محقق شود.

افشانی اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محوری‌ترین شعار انقلاب اسلامی در قالب مبارزه با استبداد، خودکامگی و توهم زدگی قدرت حاکمه بود که با تأسی از رهنمودهای امام راحل شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی که انسان‌هایی باصداقت و راست‌گو بودند که هیچ چیزی را برای خود نخواسته بلکه برای دفاع از تمامیت ارضی، آزادی و استقلال تلاش و مجاهدت بسیاری از خود نشان دادند تا انقلاب اسلامی در ایران و جهان متولد و پیروز شود.

مردم با قلب و نه با جسم از امام راحل استقبال کردند

استاندار فارس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حاکم بر قلب‌ها متبلور شد و در این راستا مردم با قلب و نه با جسم به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و به استقبال ایشان رفتند.

محمد علی افشانی یادآور شد: امروز در جشنی شرکت می‌کنیم که بزرگان و از خود گذشتگان برای پیروزی آن با جان خویش هزینه‌های بسیاری پرداخت کرده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که با هیچ ثروتی قابل مقایسه نیست چون بابت آن هزینه‌های فراوانی پرداخت شده است.

استاندار فارس تصریح کرد: افرادی که اسارت، سختی و مشقت را برای رسیدن به اهداف امام راحل که بر قلب انسان‌ها حاکم بوده است را با جان و دل پذیرفتند در شرایط کنونی نیز از این دستاورد بزرگ و حیات‌بخش حفاظت و حراست می‌کنند.

افشانی بیان داشت: متملقان و چاپلوسان بر این باور بودند که رژیم ستم‌شاهی غیرقابل تغییر است که با وحدت و همبستگی ارتش، نیروی هوایی و مردم همیشه در صحنه انقلاب به پیروزی رسید و رژیم طاغوت برای همیشه سرنگون شد.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری هر روز بالنده‌تر از گذشته به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

مردم پای آرمان‌های انقلابی و اسلامی خود ایستاده‌اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه درصحنه علی‌رغم توطئه‌ها پای آرمان‌های انقلابی که مبتنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدرضایی افزود: برای برپایی برنامه‌های دهه مبارک فجر تمامی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استاندار از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کرده تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از گذشته در استان فارس برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: با کمک نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و تولیت آستان احمدی و محمدی (ص) اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نشان از اهمیت این دهه پربار و سرنوشت‌ساز نزد مردم و مسؤولان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج ناباوری به جرقه‌ای تبدیل شد و سایه شوم استکبار را که در جهان سایه افکنده بود را برای همیشه در ایرانی اسلامی خاموش کند.

حجت‌الاسلام رضایی بیان داشت: انقلاب اسلامی به‌عنوان فرهنگ و تمدن از حقیقت به واقعیت تبدیل گشته و ثمره آن را مردم مظلوم جهان و منطقه به‌خوبی احساس کردند و موج جدیدی را به وجود آورد که برای همیشه استمرار و پایدار می‌ماند.

نظرات بینندگان