کد خبر: ۱۰۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس:

انتخاب ترامپ یک فرصت است تا جهانیان آمریکا را بهتر بشناسند

کورش کرمپور نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس گفت :انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا عنایت الهی به جمهوری اسلامی و مردم ایران بود، چراکه با تصمیمات اخیر وی مظلومیت مسلمانان علی الخصوص مردم ایران را برای همه دنیا حتی مردم آمریکا آشکار شد.

به گزارش شیرازه  کورش کرمپور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین صبح امروز در جلسه دیدار شورای اداری با امام جمعه قیروکارزین ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی دو چهره دارد، یکی خون است و دیگری پیام است.

وی افزود: ما پیرو سیدالشهدا (ع) هستیم، یا باید مانند حسین (ع) جهاد کنیم و یا باید زینبی عمل کنیم.

کرمپور در خطاب به مسؤولان حاضر در جلسه اظهار داشت: شما عزیزان علاوه بر اینکه مسؤولیت یک اداره و ارگان را در جمهوری اسلامی بر عهده دارید، پیام آور خون شهیدان این انقلاب نیز هستید.

وی ادامه داد: خوشا بحال آن مسئولی که وقتی با مردم روبرو می شود، با کارنامه ای سرشار از خدمت و با وجدانی آسوده از عمل به وظیفه در برابر مردم، با خوشحالی و نشاط و با سربلندی به میان مردم برود و وای بحال آن مسؤولی که وقتی میان مردم ظاهر می شود ترس و دلهره دارد و از روی مردم شرمنده است چراکه به وظایفش عمل نکرده است.

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه  دوران مسئولیت مدیران گذرا است، بیان کرد: بنده دهمین نماینده این مردم هستم، فرماندارها و امام جمعه های زیادی قبل از مسؤولان عزیز فعلی آمدند و رفتند و این دوران برای ما نیز به پایان می رسد ولی باید قدر بدانیم و از این فرصت برای خدمت کردن به مردم بهترین استفاده را بکنیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به تصمیمات جنجالی رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا عنایت الهی به جمهوری اسلامی و مردم ایران بود، چراکه با تصمیمات اخیر وی مظلومیت مسلمانان علی الخصوص مردم ایران را برای همه دنیا حتی مردم آمریکا آشکار شد.

وی افزود: کجا می توانستیم جهان را تا این حد نسبت به مظلومیت و حقانیت جمهوری اسلامی آگاه کنیم؟ اما دستگیری یک کودک ایرانی در فرودگاه آمریکا توانست رذالت دولت مردان آمریکایی را آشکار و مظلومیت و حقانیت ملت ایران را ثابت کند.

کرمپور با اشاره به وصیت نامه امام خمینی (ره)، بیان داشت: امام فرمود «با دلی آرام و قلبی مطمئن» از میان شما می روم واین سخن در حالی بود که دشمنان تا بن دندان مسلّح برای آینده این نظام نقشه می کشیدند و امام این مسئله را بهتر از هرکسی میدانست، اما مطمئن بود که عنایت الهی شامل حال این نظام و این مردم است.

منبع:  پرگون

نظرات بینندگان