کد خبر: ۱۰۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

در ششمین دوسالانه‌ی هنرهای تجسمی؛ برگزیدگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس معرفی شدند

اسامی برگزیدگان ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد که در این میان کودکان و نوجوانان کانون فارس نیز خوش درخشیدند.
به گزارش شیرازه، دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون در چهار بخش «نقاشی»، « خوشنویسی»، «سفال‌گری » و «عکاسی» برگزار شد و در مجموع 1696 اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره رسید.

بر اساس این گزارش در بخش اعضای شایسته تقدیر نقاشی 4 تا 6 سال، نیایش سرانجام و در بخش اعضای شایسته تقدیر نقاشی 10 تا 12 سال، زینب کیانی نژاد هر دو از مرکز فرهنگی هنری لارستان به موفقیت دست یافتند.  همچنین پردیس قره چاهی از مرکز فرهنگی هنری نی ریز به عنوان عضو شایسته تقدیر 10 تا 12 سال در رشته خوشنویسی و زهرا رزم خواه از مرکز فرهنگی هنری جهرم به عنوان عضو برگزیده خوشنویسی 13 تا 16 سال معرفی شدند.

بیشتر آثار یعنی 1163 اثر رسیده به بخش «نقاشی» اختصاص دارد که از میان نقاشی‌های گروه سنی 4 تا 16 سال 20 اثر به عنوان برتر و 53 اثر شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

گروه داوری بخش «خوشنویسی» نیز از میان 283 اثر رسیده‌ی گروه سنی 7 تا 16 سال، 15 اثر را به عنوان برگزیده و 30 اثر را به عنوان شایسته‌ی تقدیر معرفی کردند.

برهمین اساس، رشته‌ی «سفال‌گری» با 150 اثر ارسالی مربوط به رده‌ی سنی 7 تا 16 سال به دبیرخانه 15 اثر برگزیده و 27 اثر هم شایسته‌ی تقدیر شد.

در عین حال در بخش «عکاسی» نیز از میان 100 اثر ارسالی گروه سنی 7 تا 16 سال 15 اثر برگزیده و 20 اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

لازم به ذکر است ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم سرزمین مادری من «برگزار شده بود.
نظرات بینندگان