کد خبر: ۱۰۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

اعلام تعطیلی برخی مدارس فارس در نوبت صبح شنبه ۳۰ بهمن

تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی برخی از شهرستان های فارس در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام شد.
به گزارش شیرازه، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی برخی از مناطق شهرستان های نیریز ، خرمبید، استهبان و کازرون و تمامی مدارس شهرستان های جهرم ، داراب و زرین دشت در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

حمیدرضا شعبانی با اعلام این خبرافزود: با توجه به درخواست مدیر آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان های  نیریز ، خرمبید ، استهبان، کازرون ،جهرم ، داراب و زرین دشت و تصویب واعلام ستاد مدیریت بحران استانداری فارس، تعدادی از مدارس برخی از مناطق شهرستان های  نیریز، خرمبید، استهبان و کازرون  و تمامی مدارس شهرستان  های جهرم  و داراب در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

وی گفت: در شهرستان نیریز تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی در دهستان هرگان و بخش قطرویه به جز شهر قطرویه  این شهرستان در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس افزود:  در شهرستان خرمبید نیز به علت بارش برف و سرمای شدید و احتمال یخ زدگی معابر ،تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی روستاها و مدارس پیش دبستانی و دبستان دور اول ابتدایی  (کلاس اول ،دوم و سوم ابتدایی)شهر خرمبید درنوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

شعبانی گفت:سایر مدارس این شهرستان شامل دبستان دور دوم ابتدایی(کلاس چهارم ، پنجم و ششم) و دبیرستانهای دور اول و دوم شهر خرمبید با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت ۹ صبح آغاز می گردد.

وی در ادامه گفت: در شهرستان های  جهرم  ، داراب  و زرین دشت نیز تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل می باشد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس  گفت: درشهرستان کازرون  نیزمدارس دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم بخش جره و بالاده شامل دهستان دادین و جره به جز منطقه فامور در نوبت صبح شنبه ۳۰ بهمن تعطیل می باشد  .

وی افزود: تمامی مدارس کلیه دوره های تحصیلی در شهر استهبان و بخش مرکزی( ایج و رودبال) به جز بخش رونیز نیز در نوبت صبح شنبه ۳۰ بهمن تعطیل می باشد
نظرات بینندگان