کد خبر: ۱۰۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در چهار شهرستان فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از دهم تا سی ام اسفندماه جاری در شهرستان های داراب، جهرم، خنج و کازرون این استان برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از دهم تا سی ام اسفندماه جاری در شهرستان های داراب، جهرم، خنج و کازرون این استان برگزار می شود.

علی همتی دوشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: در این نمایشگاه که در روزهای پایانی سال جاری که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و با هدف خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان، واحدهای تولیدی و صنفی مختلف حضور حداکثری خواهند داشت.

وی ادامه داد:در این نمایشگاه که طرح فروش فوق العاده با محوریت اداره های تابعه، اتاق های اصناف و همراهی فرمانداران و با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج ضروری مردم و حذف واسطه ها به اجرا در می آید، شاهد عرضه مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، آجیل و خشکبار، لبنیات و مواد پروتئینی و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها خواهیم بود.

همتی گفت: تمام کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود محصولات تولیدی داخلی است و هیچ کالای خارجی در این نمایشگاه ها عرضه نخواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ادامه داد: در شهر شیراز نیز برای تامین مایحتاج شهروندان، طرح فروش فوق العاده را به جای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور فعالانه اصناف خواهیم داشت.

وی افزود: تفاوت فروش فوق العاده امسال نسبت به سال های گذشته در استفاده از توان فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ است که نقش قابل توجهی در تنظیم بازار کلان شهر شیراز به عهده دارند.

او ادامه داد: در طرح فروش فوق العاده، کالاها، 15 تا 40 درصد زیر قیمت مصرف کننده عرضه خواهد شد.

وی بیان کرد:برای رعایت قیمت ها در عرضه کالاهای نمایشگاهی، کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و و اتحادیه های صنفی نسبت به قیمت گذاری کالاهای واحد های تولیدی و صنفی اقدام کرده و در جریان عرضه نیز نظارت مستمر خواهند داشت.

او افزود: در زمان برگزاری این نمایشگاه، بازرسان سازمان و اتاق اصناف بر قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه و همچنین عدم عرضه کالاهای خارجی و قاچاق توسط غرفه داران نظارت خواهند کرد.

همتی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن های 124 و 32340000 اطلاع رسانی کنند.
نظرات بینندگان