کد خبر: ۱۰۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

سپیدان میزبان مسابقات اسکی آلپاین کشور

سرپرست اداره ورزش وجوانان سپیدان گفت: رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی کشور و شهرنشینان به میزبانی شهرستان سپیدان ودر پیست اسکی بین‌المللی پولادکف برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه، محمد عزیز منش سرپرست اداره ورزش وجوانان سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی کشور و شهرنشینان در این شهرستان خبرداد وافزود :با تصمیم فدراسیون اسکی، میزبانی مسابقات آلپاین کشور به سپیدان سپرده شد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان سپیدان گفت :مسابقات اسکی قهرمانی کشور با حضور اسکی بازانی از ۱۲ استان کشور از فردا 17 اسفندماه به مدت دوروز در پیست اسکی پولادکف در شهرستان سپیدان برگزار می شود.

عزیزمنش با اشاره به شرایط فنی پیست اسکی پولادکف، شیب زیاد این پیست را فاکتور خوبی برای محک زدن مهارت اسکی بازان دانست و از آمادگی این پیست اسکی برای میزبانی این مسابقات سخن به میان آورد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان سپیدان وضعیت پیست اسکی پولادکف یادآور شد: از ابتدای بهمن  ماه سال جاری، پیست های اسکی سپیدان میزبان علاقه‌مندان و ورزشکاران بود و به نسبت سال گذشته استقبال بهتری را شاهد بودیم.

وی در خصوص وضعیت رشته اسکی در سپیدان نیز گفت: در حال‌ حاضر یک ورزشکار در اردوی تیم ملی داریم  که  احمدپور جوان شایسته سپیدانی در مسابقات جوانان آسیا موفق به کسب مدال طلا شد و در واقع وجود پیست های اسکی در سپیدان فرصت خوبی برای ورزشکاران این منطقه است تا بتوانند در این رشته فعالیت کرده و به موفقیت دست پیدا کنند.

این رقابت‌ها روزهای سه شنبه و چهارشنبه 17 و 18 اسفندماه با حضور اسکی بازان سراسر کشور در مجموعه ورزشی تفریحی پولادکف در سپیدان برگزار خواهد شد.

منبع:  مارگون

8/

نظرات بینندگان