کد خبر: ۱۰۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

بانوان شاعر شیرازی از «مادر آب و آیینه» می سرایند

مسوول مرکز آفرینش های ادبی حوزه ی هنری فارس گفت:شب شعر فاطمی "مادر آیینه و آب" به اشعار فاطمی شاعران زن استان فارس اختصاص دارد همچنین موضوع ویژه این برنامه نیز شهدای مدافع حرم است.
بانوان شاعر شیرازی از مادر آب وآیینه می سرایندبه گزارش شیرازه، در آستانه ی میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و به همت مشترک حوزه ی هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس و سازمان آفرینش های هنری آستان قدس رضوی  " شب شعر فاطمی" ویژه بانوان در شیراز برگزار می شود.

هاشم کرونی کارشناس مسوول مرکز آفرینش های ادبی حوزه ی هنری فارس در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: در پایان سالی که ابتدا و انتهای آن متبرک به نام و ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست هدیه ای از آستان مقدس حضرت سلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا علیه السلام نصیب جامعه ادبی شیراز شده است.

وی افزود: این عنایت و گوشه چشم امام رئوف برگزاری مشترک شب شعر فاطمی ویژه بانوان است که با حضور و همراهی بانوان شاعر و زنان و دختران ادب دوست شهر شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری فارس گفت: ان شاءالله از ساعت 16 روز پنجشنبه هفته جاری 26 اسفندماه با حضور 10 نفر از بانوان شاعر پیشکسوت و برگزیدگان جوان و نخبه ی شعر فارس این شب شعر برگزار می گردد.

وی پیرامون محتوای این اثار گفت: شب شعر فاطمی "مادر آیینه و آب" به اشعار فاطمی شاعران زن استان فارس اختصاص دارد همچنین موضوع ویژه این برنامه نیز شهدای مدافع حرم است. همچنین قرار است در این مراسم از خانواده یکی از شهدای مدافع حرم نیز تقدیر به عمل آید.

نظرات بینندگان