کد خبر: ۱۰۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶

پرهیز از سفرهای غیرضروری با شدت گرفتن بارندگی به فارس

مسافران نوروزی و مردم استان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
به گزارش شیرازه، مدیر مرکز مدیریت راههای فارس گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در اکثر محورهای استان فارس، بارش برف در نواحی کوهستانی و سردسیر، کاهش ایمنی ناشی از لغزندگی معابر و همچنین احتمال بروز سیلاب، از مسافران محترم نوروزی و هم استانی های عزیز تقاضا می شود امروز و فردا از سفرهای غیرضرور در جاده های استان خودداری کنند.
مدرس زاده افزود: درصورت لزوم به انجام سفر، ضمن به همراه داشتن همه تجهیزات ایمنی لازم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی، به اطلاعیه های مرکز مدیریت راهها و پلیس راه توجه داشته باشند.
وی افزود: به منظور حفظ ایمنی مسافران نوروزی امروز و فردا همه راهداران و ماشین آلات راهداری به ویژه ادارات شهرستان های داراب، جهرم، فسا، فراشبند، قیر و کارزین، شیراز، فیروزآباد، سروستان، خرامه، کوار، نورآباد، کازرون و مرودشت در حالت آماده باش کامل به سر می برند. مدرس زاده افزود: مسافران عزیز نوروزی می توانند قبل از آغاز سفر، اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راهها را از طریق تلفن گویای 141،  استعلام کنند.
وی گفت: همچنین به کمک ارسال پیام "شهرستان مبدا"."شهرستان مقصد" به شماره پیامکی 1000141 از مسیر سفر و مسافت آن مطلع شوند.  
نظرات بینندگان