کد خبر: ۱۰۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

تناقض‌گویی روحانی/ من وعده ۱۰۰ روزه نداده بودم+ فیلم

روحانی در میانه انتخابات ریاست جمهوری و روی کارآمدن دولت یازدهم اعلام کرد که برنامه ۱۰۰ روزه ای برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم دارد اما امروز رئیس جمهور در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد که من اصلاً این وعده را نداده بودم.
به گزارش شیرازه، تناقض‌گویی روحانی/ من وعده ۱۰۰ روزه نداده بودم+ فیلمروحانی در میانه انتخابات ریاست جمهوری برای دولت یازدهم در برنامه تلویزیونی به مردم اعلام کرد که برنامه 100 روزه ای برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم دارد. این وعده با طی شدن 4 سال نه تنها اجرایی نشد بلکه امروز رئیس جمهور در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد که من اصلاً این وعده را نداده بودم.

روحانی امروز اعلام کرد که "من حافظه‌ام کم نیست. من میدانم چه گفتم. من گفتم در پایان 100 روز اعلام می‌کنم، چه کار کردم. مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود.کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد. مشکلات اقتصادی 100 سال دیگر هم حل نمی‌شود."

"یک دروغ بزرگی در برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها پخش می‌شود که دروغ است. من کی گفتم مشکلات را صدروزه حل می‌کنم؟ من گفتم اگر در انتخابات موفق شوم، کارهایی که در صد روز حل کردم، اعلام می‌کنم. کسی که می‌گفت مشکلات را یک شبه حل می‌کنم، یکی دیگر بود، نه من."

 اظهارات روحانی امروز در حالی در میان اصحاب رسانه اعلام شد که از همان روزهای نخست مطرح شدن وعده 100 روزه کارشناسان آن را عملی نداسته و اجرایی شدن آن را غیر منطقی می دانستند.



فیلم وعده 100 روزه را اینجا ببینید.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان