کد خبر: ۱۰۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶

ماجرای ساختمانی در زرین دشت که روزگاری قرار بود خانه بهداشت شود

در محله امامزاده شهر حاجی آباد ساختمانی قرار دارد که پانزده ماه پس از آخرین افتتاحش از خاطر مسوولان شبکه بهداشت و درمان فراموش شد.

به گزارش شیرازه خانه بهداشت و سلامت شهید فخری، جایی که 15 ماه قبل با حضور تعداد زیادی از مسئولان زرین دشت برای چندمین بار( طبق معمول سالهای اخیر) افتتاح شد! و قرار بود مرکزی باشد برای ارتقا وضعیت بهداشتی و سلامت در شهر حاجی اباد

امروز اما ماجرا متفاوت است با آنچه وعده آن را میدادند ، هنوز راه اندازی نشده و خبرها حاکی از آن است که قصدی هم برای شروع به کار این مرکز وجود ندارددبرای توجیه هم میگویند که سیاست دولت طرح تجمیع خانه های بهداشت است.
ساختمانی متروکه که به نمادی برای ب. تدبیری مدیران مبدل شده، هزینه 100میلیونی آن از جیب مردم بر باد رفته، و انگار قرار نیست به این زودی ها فکری به حالش شود!

البته همه مشکلات حوزه بهداشت و درمان زرین دشت به این ساختمان ختم نمیشود، بسیاری از پروژه هایی که در روستاها و شهرهای بزرگی مثل دبیران و شهرپیر هم افتتاح شده  مدتهاست از کمبود تجهیزات و پرسنل رنج میبرند و عملا کارکرد چندانی برای مردم ندارد که در گزارش های بعد به آن خواهیم پرداخت.

با توجه به شرایط موجود به نظر میرسد میتوان از ساختمان فراموش شده این مرکز سلامت، به نفع جوانان، دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف جامعه که به دنبال مکانی برای انجام برنامه ها هستند، استفاده موثر کرد.

به مسئولان مرتبط و فرماندار شهرستان پیشنهاد میکنیم بازدید میدانی از مرکز سلامت شهید فخری واقع در خیابان امامزاده داشته باشند و از بیشتر هدر رفتن بیت المال در سال اقتصاد مقاومتی جلوگیری کنند چرا که اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده بهینه از منابع موجود.


منبع: زر نوشت


نظرات بینندگان