کد خبر: ۱۰۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶

ششمین قطار گردشگری با نام عقاب طلایی در راه فارس

مدیر کل راه آهن فارس گفت: ششمین قطار گردشگری با نام عقاب طلایی روز پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه سال جاری وارد استان فارس می شود.
ششمین قطار گردشگری با نام عقاب طلایی در راه فارسبه گزارش شیرازه، غلامحسین ولدی مدیر کل راه آهن فارس گفت: در راستای توسعه گردشگری ریلی به ویژه گردشگری ریلی بین المللی ششمین قطار گردشگری عقاب طلایی ۲۴ فروردین ماه سال جاری از طریق ایستگاه راه آهن سعادت شهر وارد استان فارس می شود.

ولدی افزود: تعداد مسافران این قطار ۲۵ نفر از اتباع آمریکا، اروپا و آسیا است  و مدت ده روز از جاذبه های توریستی و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در خراسان، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، سعادت شهر، شوش، کاشان ، اراک و تهران بازدید خواهند کرد.

غلامحسین ولدی اظهار داشت: این گروه پس از بازدید از اماکن مذهبی،تاریخی و فرهنگی استان فارس ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۴ فروردین از طریق ایستگاه راه آهن شیراز به مقصد اصفهان حرکت می کنند و در ادامه پس از بازدید از جاذبه های توریستی شهرهای شوش، کاشان ، اراک در تاریخ ۲۹ فروردین از طریق مرز ریلی سرخس از کشور خارج می شوند

وی تصریح کرد: توسعه گردشگری بین‌المللی با قطار یکی از برنامه‌های راه آهن ج.ا.ا است و خوشبختانه ظرفیت و امکانات مناسب برای این اقدام وجود داشته و مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است.
منبع: مهر
نظرات بینندگان