کد خبر: ۱۰۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
آیت‌الله ایمانی مطرح کرد:

فرموده رهبر انقلاب مبنی بر عدم ثبت‌نام فردی در انتخابات یک قانون است

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: مجریان قانون باید فرای مسامحه نگری با فرد یا افرادی که با انحراف، وابستگی و شیطنت، قانون و قوانین انتخابات را به تمسخر می‌گیرند، برخورد کنند.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفتگو با خبرنگار ما با تحلیل وضعیت این روزهای کشور اظهار داشت: طبیعتاً این جنب‌وجوش انتخاباتی طبیعی است و مهم این است که نخبگان و خواص جامعه این فضا را به سمت انتخاب اصلح هدایت کنند و بلافاصله بعدازآن رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

وی با تأکید بر فرموده‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر کارآمدی، متدین بودن و انقلابی بودن یک مدیر افزود: نیاز جامعه این ست که سکان کشتی انقلاب را به دست کسانی بسپاریم که دغدغه کار برای جامعه داشته باشند و حوصله و انگیزه دویدن برای امور جامعه داشته باشند و احساس دین در بهبود وضعیت معیشت و بقیه امور جامعه را کنند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس تصریح کرد: برخی افراد مسؤولیت را به‌جای ادای دین به انقلاب و مردم و بهبود وضع جامعه، به‌عنوان مغازه کسبی برای تجارت بیشتر بدانند.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: وقتی چنین افرادی در مدیریت‌های اصلی و یا میانی قرار بگیرند خواه‌ناخواه جامعه از مسائل اصولی بازمی‌ماند.

وی گفت: ما در عرصه‌های مختلف هر جا کار را به جوانان کارآمد، انقلابی و متدین دادیم پیشرفت کرد و شاهد این مدعا عرصه‌های مختلف دفاعی، جهادی و علمی بوده است.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان مؤمن کارآمد و متدین انقلابی باانگیزه و احساس تکلیف در مسئولیت وارد می‌شود، تصریح کرد: رشد صنعت هوا و فضا و هسته‌ای و بسیاری از موارد دیگر نشانه ظهور و بروز جوانان انقلابی و کارآمد بوده است.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه چرا در صنعت خودروسازی هنوز عقب‌مانده‌ایم، اضافه کرد: این موضوع به دلیل بروکراسی اداری فشل و کاسب‌کارانه‌ای است که در این صنعت وجود دارد و نگاهی انقلابی در آن وجود ندارد.

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه در انتخابات نیز باید سراغ افراد متدین، انقلابی و کارآمد برویم، گفت: این موضوع باید در جامعه تبیین شود تا شاهد پیشرفت باشیم.

وی با اشاره به حضور افرادی که این روزها برای تمسخر نظام به ثبت‌نام می‌روند، بیان کرد: مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی اجازه ندهند که این کارهای ناپخته که از آن بوی انحراف، وابستگی و شیطنت می‌آید، به‌عنوان عرف مطرح شود.

نماینده ولی‌فقیه در فارس بیان کرد: قانون باید به این افرادی که کارهای شیطانی انجام می‌دهند که نظام را مسخره کنند تودهنی بزند.

وی با اشاره به اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گویند فردی در انتخابات نیاید این توصیه نیست، بلکه یک قانون است، گفت: مجریان قانون باید فرای مسامحه نگری با فرد یا افرادی که قانون و قوانین انتخابات را به تمسخر می‌گیرند، برخورد کنند.

منبع: عصر فارس

96/

نظرات بینندگان