کد خبر: ۱۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

دانش آموزان شيرازي براي اولين بار سرود 14 هزار و 600 نفري اجرا مي كنند

دبير كميته فرهنگي هنري ستاد اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس گفت:‌همزمان با برگزاري اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس دانش آموزان شيرازي براي نخستين بار در كشور سرود 14 هزار و 600 نفري اجرا مي كنند.

منصور زراعت پيشه در گفت و گو با ستاد خبري اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس اظهارداشت: در راستاي برگزاري اجلاسيه شهداي فارس اين كميته به منظور تبيين ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و با توجه به مسير شكل گيري پيروزي انقلاب و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي كارگروه هايي در قالب كارگروه هاي فرهنگي،هنري دانشجويي و دانش آموزي برای تهيه و تاييد محتوا تشكيل شده است.

وي ادامه داد: نهادينه كردن فرهنگ ايثار، شهادت،عدالت خواهي، بصيرت، ولايت مداري و آشنايي نسل جوان و نوجوان با فرهنگ بسيج و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل و مقام معظم رهبري از محورهای اصلی فعالیت های اين كميته است كه در اين زمينه نيز برنامه هايي تدوين شده است.

زراعت پيشه بيان داشت: يكي از برنامه هاي كارگروه دانش آموزي اين كميته، تشکیل گروه سرود 14 هزار و 600 نفري به نمايندگي از شهيدان ولايت مدار فارس است كه دانش آموزان شيرازي در حال حاضر تمرينات نهايي اجراي اين سرود را پشت سر مي گذارند.

وي گفت: اين برنامه 8 ارديبهشت ماه جاري توسط دانش آموزان شيرازي در محل استاديوم شهداي ارتش اجرا خواهد شد.

انتهاي پيام /16

نظرات بینندگان