کد خبر: ۱۰۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر استان فارس در گفتگو با شیرازه:

سپاه محور انسجام نیروهای انقلابی برای دفاع از نظام اسلامی است

فرمانده سپاه فجر گفت: با اظمینان می توان گفت این نیروی حماسه ساز از بدو تاسیس هویت خود را حفظ کرده، انقلابی زیسته و انقلابی مانده است.
به گزارش شیرازه، در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، بنا به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‏ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گرد هم جمع شدند و نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی‏ریزی کردند. پس از مدتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در دوم اردیبهشت ماه 1358 طی فرمانی به شورای انقلاب، رسماً تأسیس نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند و شورای انقلاب نیز با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در جهت سازماندهی این نهاد انقلابی برداشت.

مدیریت متدین و انقلابی پویایی و سلامت نهاد سپاه را حفظ کرده استسردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران محور انسجام نیروهای انقلابی برای دفاع از نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مدیریت متدین و انقلابی پویایی و سلامت نهاد سپاه را حفظ کرده است، گفت: سپاه پاسداران بر پایه مبانی عاشورایی و برای دفاع از انقلاب اسلامی تشکیل شد و با اظمینان می توان گفت این نیروی حماسه ساز از بدو تاسیس هویت خود را حفظ کرده، انقلابی زیسته و انقلابی مانده است.

وی با اشاره به تشکیلات مستحکم، نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه یکی از مبانی اصلی تامین کننده امنیت پایدار در کشور است که با حضور در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بخصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نقشه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به ملت ایران را نقش بر آب کرده است.

سیره و حرکت انقلابی امام حسین (ع) الگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

مدیریت متدین و انقلابی پویایی و سلامت نهاد سپاه را حفظ کرده استسرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران با تدبیر امام خمینی (ره) برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل نهاد سپاه بر اساس تعالیم و سیرۀ ائمه اطهار (علیهم السلام) بوده است، گفت: واقعه کربلا و حرکت انقلابی امام حسین (ع) یک نقطه عطف در تاریخ اسلام و الگویی تکرار نشدنی در راستای دفاع از اسلام ناب محمدی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر افزود: سیره و حرکت انقلابی امام حسین (ع) الگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حرکت در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی است.


نظرات بینندگان