کد خبر: ۱۰۹۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

جهانگیری: خودم می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم/ سخنگوی روحانی نیستم

معاون اول رئیس‌جمهور آخرین اخبار از حضور یا عدم حضور روحانی در مناظره‌های زنده تلویزیونی را تشریح کرد.
به گزارش شیرازه، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به تسنیم، گفت: بنده در تمامی مناظره‌ها شرکت می‌کنم.

وی افزود: رئیس‌جمهور محترم نیز در مناظره‌ها شرکت خواهد کرد، البته ایشان سرشان شلوغ است و انتظار نیست که در همه برنامه‌ها حضور داشته باشند.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که گفته شده که شما می‌خواهید از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف دهید؟، گفت: من تا حالا در عمرم از هیچ چیزی انصراف نداده‌ام.

جهانگیری در پاسخ به این سؤال که گفته شده رئیس‌جمهور در برنامه ضبطی تلویزیون شرکت نکرده، اظهار داشت: ایشان کارشان زیاد است و برنامه اول به طور کامل تکمیل شده و برای ضبط دیگر برنامه‌ها دوباره می‌روند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آقای روحانی گفته‌اند که باز هم برنامه 100 روزه دارم، تصریح کرد: بنده سخنگوی ایشان نیستم و الآن رقیبت هستیم(با خنده)، من خودم می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی همچنین اظهار داشت: الان نباید بدنبال سهم خواهی باشیم باید تلاش کنیم به مردم نشان دهیم ادامه روند موجود به ضرر کشور است. قطعا اگر کشور از اقتدار کافی برخوردار نبود ما امروز امنیت نداشتیم اینکه الان نظام سلطه دست از پا خطا نمی‌کند برای این است که ما هم توان تسلیحاتی بالایی داریم هم نیروهای انقلابی و مومن.

حسینی ادامه داد: در این روزها باید مراقب اخبار جعلی باشیم؛ رقیب برای پیروزی ممکن است دست به انتشار اخبار جعلی بزند مانند مصاحبه‌ای که از آقای رییسی منتشر شد و بعد معلوم شد این خبر جعلی است.

وی تصریح کرد: روحانی به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری نباید خودش را برتر از نامزدهای دیگر بداند و باید خواسته‌های همه نامزدها یکسان درنظر گرفته شود؛ در 38 سال گذشته در حدود 30 سال مدیریت کشور دست اصلاح طلبان؛ کارگزاران و اعتدالیون بوده است و هشت سالی که دولت دست اینها نبوده علیرغم ضعف‌هایی هم که بود از نظر خدمات‌رسانی با آن 30 سال قابل مقایسه نیست.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
به کچا چنین شتابان