کد خبر: ۱۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

دانشجویان دانشکده شهید باهنر شیراز: به ستوه آمده ایم

دانشجویان دانشکده فنی مهندسی دانشکده شهید باهنر طی نامه ای خواستار حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشکده شدند.
به گزارش شیرازه، دانشدانشجویان دانشکده شهید باهنر شیراز: به ستوه آمده ایمجویان دانشکده فنی مهندسی دانشکده شهید باهنر طی نامه ای خواستار حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشکده شدند.

در این نامه آمده است

بسمه تعالی

((خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه، آنها خود تغییر دهند)) سوره رعد آیه 11

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر محمد فرهادی

با سلام و احترام

در روز چهارشنبه 96/02/13 طاقت دانشجویان دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز به سرآمد. آن ها به دلیل مسمومیت تعداد کثیری از دانشجویان و کیفیت پایین غذای سلف سرویس دانشکده مقابل سلف سرویس به تجمع پرداختند و از خوردن غذا خودداری نمودند.

زمانی یک دانشجو در دانشگاهی پذیرفته می شود، آن دانشگاه موظف است بی هیچ عذر و بهانه ای تمام هم و غم خود را در مسیر به کار گیری اساتید مجرب، به همراه تمامی امکانات آموزشی، رفاهی و ... را برای وی فراهم آورد.

ما دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز پس از مدت ها صبر و حوصله نسبت به وضع موجود (نابسامان)، اعتراض خود را نسبت به موقعیت به شدت تاسف بار دانشکده های فنی و حرفه ای و تبعیض بین این مراکز با دانشگاه های سراسر کشور، تا جایی که مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: به موازات تولید علم به پنجه های کارآمد هم نیازمندیم و دانشکده های فنی باید پیشرفت پیدا کنند. دیگر از این شرایط به ستوه آمده و ضمن تقدیر از تلاش ها و پشتکار ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر علویان مهر و به دور از هرگونه سوء استفاده های سیاسی از آن، خواستار حضور حضرتعالی (یا نماینده خود) و رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کل کشور و نماینده ای از صندوق رفاه دانشجویی جهت پاسخ گویی به مسائل موجود، تا روز سه شنبه مورخ 19/02/96 می باشیم.

لازم به ذکر است عدمحضور جنابعالی در این دانشکده تا تاریخ مذکور، تشکلات و دانشجویان را ترغیب به اقدامات از طریق دیگر می نماید.

دانشجویان دانشکده شهید باهنر شیراز: به ستوه آمده ایم
برچسب ها: 12 ، 55 ، 6555
نظرات بینندگان