کد خبر: ۱۱۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان:

امام راحل نمونه ای از انسان کامل بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان:تاریخ معاصر دیگر فردی مانند حضرت امام (ره) به خود نخواهد دید او در تاریخ ما انسانی بی بدلیل بود امام هم در مکتب عارفانی بزرگ نشست وهم در مکتبش شاگردانی بزرگ پرورش داد.

به گزارش شیرازه، مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان  در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رض) در جمع دانشگاهیان برگزار شد افزود : تاریخ معاصر دیگر فردی مانند حضرت امام (ره) به خود نخواهد دید او در تاریخ ما انسانی بی بدلیل بود امام هم در مکتب عارفانی بزرگ نشست وهم در مکتبش شاگردانی بزرگ پرورش داد.  امام هم شاگرد خوبی بود وهم مدرس دوران . امام راحل نمونه ای از انسان کامل بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان  گفت: با نگاه به زندگی امام خمینی (ره) می توان دید این مرد خدایی زندگی وهدفش برای خدا خلاصه می شد وکسی که کاری برای خدا انجام دهد وبا اومعاوله کند هیچگاه شکست نخواهد خورد واین در تمامی دوران زندگی بابرکت امام به وضوح وبارها می توان دید وزندگی ساده ودر عین حال معنوی وخدایی داشت.

مهدی شیخ موحد ادامه داد: در تاریخ معاصر ما انسانهایی آمدند ورفتند ودر دنیا انقلاب های بی شماری صورت گرفت وبرخی از آنها به مدت زمانی کوتاه خلاصه شدند ویا محدود به مناطق و کشور خود بودند اما انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی که با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب صورت گرفت، نه تنها قریب به یک دهه از عمر بابرکتش می گذرد بلکه انقلاب اسلامی را به دنیا صادر نمودیم ونام ونشان جمهوری اسلامی در دنیا مانند خورشیدی تابان می درخشد.

وی افزود: نگاه وکلام امام خدایی بود وبرای خدابودن وبرای خداماندن شامل هر کسی نمی شود آمدن ورفتن امام راحل هم خدایی بود در12 بهمن 57 همه آمده بودند تا از کلام بهشتی حضرت روح الله سیراب شوند ودر 14 خرداد 68باز هم سیل جمعیت از کوچک وبزرگ وزن ومرد برای خداحافظی با روح خدا آمده بودند،آمدند تا به همه ثابت کنند که امام در دلها جای دارد  او مشهور نبود محبوب جانها بود.

این مقام مسئول افزود: توکل امام راحل به خدا بود وغیر از خدا نمی دید وفقط وفقط به اوتوکل می کرد ودر این راه بارهای بار این توکل را ثابت نموده بود از زمان تبعید یا زمان دفاع مقدس توکلش برخدا بود ومردمانی از جنس خدا که سربازان او بودند . امام (رض) با همان سربازانی که تنها سلاحشان ایمان بود توانست بر دنیا پیروز شود؛زر و زور وتزویر را به زباله دان تاریخ بسپارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: کلام امام تا ابد برای ما درس خواهد بود کلامی که باید به یاد بسپاریم وآنها رابکار بگیریم. امام آمریکا راشیطان بزرگ می خواند ومرگ برامریکا را شعار اصلی می دانست .پشتیبان ولایت فقیه بودن نه پشت به ولایت را هدف می دانست، خدمت به محرومین را به مسئولان سفارش می کرد تا در کنار محرومان درس زندگی بیاموزند . امام می گفت نگذارید این انقلاب به دست نااهلان ونا محرمان بیفتد ونگرانی امام انقلاب بود ونه رنگ وبوی سیاسی.

 شیخ موحدگفت: انتخاب شایسته، برترین شاگرد مکتب انقلاب ؛ حضرت آیت خامنه ای را به عنوان رهبر؛یکی از بزرگترین نعمتهائی بود که خداوند به این مملکت هدیه نمود ودر زمانی که فقدان حضرت امام خمینی(رض) احساس می شد با درایت خبرگان رهبری شاگرد توانای امام سکاندار کشتی انقلاب شد .

وی افزود: امروز بحمدالله کشور جمهوری اسلامی ایران توانسته با درایت عالمانه وحکیمانه رهبر معظم انقلاب در تمامی آزمونهای داخلی وخارجی سربلند بیرون بیاید واین نیست غیر از اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی به درستی کلام زیبای امام را درک نموده اند وپشتیبان ولایت فقیه خود هستند وبرای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دل وجان مایه می گذارند .


شیخ موحد ادامه داد:امروز نگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلامی ؛نگاه به اسلام ناب محمدی است ودراین مسیرحد ومرز نمی شناسد ومرز بندی ندارد اگر در جایی مسلمانی ندایی به حق داشته باشد این جمهوری اسلامی ایران است که تحت زعامت رهبری به ندای آنها پاسخ می دهد .

برچسب ها: سپیدان ، شیخ موحد ، امام ، رحلت
نظرات بینندگان