کد خبر: ۱۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
با امضای طوماری انجام شد؛

اعتراض مردم صفاشهر به امضای سند 2030/درخواست از نمایندگان برای ورود جدی به این موضوع

جمعی از مردم صفاشهر با امضای طوماری نسبت به امضای سند 2030 اعتراض کردند.

به گزارش شیرازه، در پی نهی صریح رهبر معظم انقلاب از اجرای سند آموزشی 2030 و گلایه ایشان، جمعی از مردم صفاشهر در اعتراض به امضای این سند، با امضای طوماری از رحیم زارع نماینده مردم شهرستان خرم بید در مجلس شورای اسلامی و دیگر نمایندگان خواستند برای این موضوع اقدام جدی انجام دهند.


در متن این اعتراض آمده است:


ما جمعی از مردم شهرستان خرم بید در راستای همراهی و حمایت از گلایه قاطع مقام معظم رهبری درمورد سند ضد ملی و ضد دینی 2030 که با پنهانکاری و بدون طی مراحل قانونی تصویب، ابلاغ و اجرایی شد اعتراض خود را اعلام می کنیم.


جناب آقای زارع نماینده محترم مجلس از جنابعالی به عنوان یک نیروی انقلابی به جد توقع است که در مجلس با دیگر نمایندگان در موضوع سند 2030 با قاطعیت ورود کنید و این سند ننگین را ملغی اعلام کنید.


اعتراض مردم صفاشهر به امضای سند 2030


اعتراض مردم صفاشهر به امضای سند 2030


اعتراض مردم صفاشهر به امضای سند 2030


گفتنی است در کنار این طومار مواردی از نشر موضوعات نامتعارف و غیر اخلاقی در کتاب ها یا مجله های آموزشی به نمایش گذاشته شد، همچنین نماینده مردم خرم بید که به شهرستان سفر کرده بود در جریان این اعتراض قرار گرفت.


سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو که سال ۹۵ در کشور رونمایی شد، در بخش آموزش و پرورش دارای اهداف و چشم‌اندازهایی است که با اهداف سند تحول بنیادین و برخی ارزش‌های کشور در تضاد است.


اعتراض مردم صفاشهر به امضای سند 2030


اعتراض مردم صفاشهر به امضای سند 2030


منبع:  بام فارس

نظرات بینندگان