کد خبر: ۱۱۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
به همت دانشجویان تشکیل شد؛

تشکیل اولین جلسه مجمع دانشجویان انقلابی استان فارس

اولین جلسه مجمع دانشجویان انقلابی استان فارس در روز پنجشنبه اول تیرماه در محل مدرسه مقیمه با حضور تعدادی از دانشجویان انقلابی و ارزشی دانشگاه های شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه، اولین جلسه مجمع دانشجویان انقلابی استان فارس در روز پنجشنبه اول تیرماه در محل مدرسه مقیمه با حضور تعدادی از دانشجویان انقلابی و ارزشی دانشگاه های شیراز برگزار شد.
گفتنی است که این مجمع به صورت کاملا مستقل، خودجوش و دانشجویی شکل گرفته است.
در این جلسه که به مدت دو ساعت به طول انجامید، حضار در موارد مختلفی به بحث و صحبت با یکدیگر پرداختند.
از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه می توان به اهمیت و نیاز امروز جریان دانشجویی و دانشجویان فعال و انقلابی به این قبیل گردهمایی ها و هم افزایی ها اشاره کرد. در همین راستا صحبت هایی درمورد نحوه هم افزایی و شروع به کار مجمع صورت گرفت و همگان بر لزوم تشکیل این مجمع در سطح استان فارس تاکید کردند.
از دیگر سخنان حضار باید به، تاکید بر خودجوش و مستقل بودن این مجمع و این حرکت اشاره کرد و این که مبادا روزی جولانگاه سیاسیون و پیاده نظام آن ها در کف میدان ها شود.
در ادامه مباحث، جمع به این نتیجه رسید که می بایست برای مجمع مذکور مرامنامه و اساسنامه ای تنظیم شود تا همه چیز منظم و قانونمند پیش برود.
محمد صادقی از فعالین دانشجویی حاضر در جلسه گفت: " برای شروع کار، جلسه را مطلوب ارزیابی می کنم و امیدوارم که این حرکت با عزم جدی تر پیگیری شود و به یمن خدا باعث شکوفایی و حرکت موثرتر جریان دانشجویی انقلابی در سطح استان فارس باشیم که قطعا امری شدنی است. "
سید مهدی فرش نشانی از دیگر دانشجویان دغدغه مند حاضر در جلسه گفت: " امیدوار هستیم که به لطف خدا روز به روز شاهد پیشرفت و هم افزایی هرچه بیشتر دانشجویان انقلابی در سطح استان فارس باشیم. "
محمد چروم زاده نیز بعد از جلسه پیرامون تشکیل مجمع دانشجویان انقلابی استان فارس گفت: " پیش از این جلساتی با حضور مسئولین تشکل ها و فعالین دانشجویی برگزار شده بود که می توان گفت هیچکدام موفق نبودند و بنظر من احتمال به دلیل حمایت و خط دهی از سمت وسوی جناح های خاصی بوده است اما این مجمع به دلیل مستقل و دانشجویی بودن، امید هست که به سرانجام مطلوب برسد. "
نظرات بینندگان