کد خبر: ۱۱۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز مطرح کرد؛

مذهب برحق شیعه درطول زمان مورد هجمه بد خواهان بوده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) مطرح کرد؛مذهب برحق شیعه درطول زمان مورد هجمه بد خواهان بوده است.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ه) گفت: در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری پس از اشغال مکه، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال کرده، مأمورین عثمانی را بیرون کردند و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور پرداختند.

وی افزود: همچنین قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم (ص)قبور زنان آن حضرت،قبر ام البنین مادر حضرت اباالفضل العباس (ع) و قبر عبدالله پدر پیامبر و اسماعیل فرزند امام صادق (ع) و بسیاری قبور را نیز تخریب کردند.

حجت‌الاسلام فخرالدین میرزایی اظهار داشت: ضریح فولادی ائمه بقیع را که در اصفهان ساخته شده بود و روی قبورحضرات معصومین امام مجتبی، امام سجاد، امام باقر و امام صادق (ع) قرار داشت را از جا در آورده و بردند.

وی تصریح کرد: این اولین حمله آنان به مدینه نبود، آنان در سال 1221 هجری نیز یک بار دیگر به مدینه هجوم برده، پس از یک سال و نیم محاصره توانسته بودند آن شهر را تصرف کنند و پس از تصرف اقدام به غارت اشیای گرانبهای حرم (ص) و تخریب و غارت قبرستان بقیع نمودند.

میرزایی افزود: مذهب برحق شیعه دوازده امامی، در طول زمان خصوصاً در این أعصار أخیر مورد هجمه بد خواهان و کج اندیشانی است که یا بخاطر جهل ونادانی با این فرقه ناجیه به ستیز برخاسته اندو یا دست دشمنی وستیزه جویی آنان از آستین هوی پرستی وعناد بیرون آمده برمذهب اهل بیت چنگ زده خواهان زوال و نابودی آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریزبیان داشت: اینکه پشت این مذهب به عنایات باریتعالی و الطاف مخصوص آقا امام زمان (عج) گرم است، دلیل نمی شود که ما شیعیان از شناخت آئین و کیش خود کوتاهی کرده احیاناً در وادی ضلالت و گمراهی افتاده آنچه در کف داشته به باد نیستی و فنا بسپاریم، آنگاه انگشت حسرت و ندامت به دندان برگیریم و به گذشته پرافتخارخود غبطه خوریم، چرا که دراین وادی وانفسا که تمام جهان خواران و احزاب شیاطین انس و جن دست در دست یکدیگر نهاده اند نیاز مبرم به یک جهش علمی وعملی فراگیر شیعیان احساس می‌شود تا در دریای طوفانی حوادث و بلایا چنگ در کشتی هدایت آویخته، سوار بر آن خودرا به ساحل رستگاری و نجات رهنمون نمایند.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: تبلیغات ، نی ریز ، شیعه
نظرات بینندگان