کد خبر: ۱۱۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۶

مراسم وداع با پیکر 4 شهید گمنام در فیروزآباد برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مطهر چهار شهید گمنام در حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد.
به گزارش شیرازه، غروب چهارشنبه بعداز اقامه نماز مغرب و عشاء در حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) سپاه ناحیه فیروزآباد با حضور چهره های سیاسی، مذهبی و نظامی شهرستانی، مراسم وداع با پیکر مطهر چهار شهید گمنام برگزار شد.

 

شهرستان فیروزآباد در سال های گذشته میزبان 8 شهید گمنام بوده که از این میان 5شهید در تپه شهدا گمنام و سه شهید در بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شده اند.

 

شهرستان فیروزآباد علاوه بر 510 شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، دو شهید مدافع حرم شهیدان «هدایت الله غلامی»، «جهانپور شریفی» را نیز تقدیم اسلام و اهل بیت (ع) کرده است.

 

در این آیین معنوی خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، مسئولان شهرستانی و شهروندان فیروزآبادی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با مداحی، نوحه خوانی وسخنرانی و نثار فاتحه و شاخه های گل با چهار تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند.

 

این چهار شهید گمنام روز پنجشنبه 29 تیر ماه سال جاری مصادف با سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه‌، حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان فیروزآباد تشییع که 3 شهید گمنام در روستای جایدشت و یک شهید گمنام در حوزه علمیه محمدیه فیروزآباد آرام خواهند گرفت.


برچسب ها: فیروزنا ، چهارشنبه ، شهدا ، بسیج
نظرات بینندگان