کد خبر: ۱۱۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶

شهرستان سروستان دچار بحران اعتبارات دولتی، تبعیض و بی عدالتی شده است

رئیس شورای اسلامی شهرستان سروستان گفت: مشکل شهرستان سروستان کاهش یا بحران آب نیست بلکه مهمترین معضل موجود در این شهرستان، بحران اعتبارات دولتی، تبعیض و بی عدالتی است.

به گزارش شیرازه، مهدی رجبی، رئیس شورای اسلامی شهرستان سروستان در جلسه کارگاه آموزشی مدیریت بحران آب در این شهرستان ضمن انتقاد شدید نسبت به کاهش شدید اعتبارات دولتی در سروستان، اظهار داشت: مشکل شهرستان سروستان کاهش یا بحران آب نیست بلکه مهمترین معضل موجود در این شهرستان، بحران اعتبارات دولتی، تبعیض و بی عدالتی است.

وی در ادامه این مطلب افزود: مسئولین استانی برای هزینه 2 میلیارد تومانی انتقال آب شرب سروستان می گویند اعتباری وجود ندارد اما همه می دانیم  و می بینیم که برای  شهرهای اطراف هزینه های چند میلیاردی جهت تامین آب شرب می شود و این مساله به معنای لجبازی مسئولین با مردم سروستان است و با این حال تقاضا داریم که مسئولان دست از لجبازی با مردم با فرهنگ و مظلوم این شهرستان بردارند.

خاطر نشان می شود حدود 3 سال از حفر چاه آب شرب شهر سروستان می گذرد و هنوز اعتبار انتقال آب این چاه به شبکه سروستان تامین نشده و مردم نسبت به وضعیت کمی و کیفی آب مصرفی خویش  گلایه دارند.

منبع:  سروستان ما،

برچسب ها: سروستان ، بحران ، اعتبارات
نظرات بینندگان