کد خبر: ۱۱۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

پیام مدیر کل صدا و سیمای فارس به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی استان فارس طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.
به گزارش شیرازه، سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی استان فارس طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.


بسم الله الرحمن الرحیم
 

روز خبرنگار، روز پاسداشت حامیان و نگاهبانان  حقیقت و روز تکریم بیدار انسان های صاحب کمالی است که چشم بیدار و زبان گویای جامعه به شمار می آیند، این مناسبت فرصتی است برای دوباره اندیشیدن به جهانی که در آن زیست می کنیم و رسالتی که ما اصحاب رسانه  در  این عصر  که عصر  سیطره رسانه ها است به عهده داریم .
در عصر ارتباطات  هر لحظه هزاران پیام تلخ و شیرین  دست به دست  می شود ، که گاه  هر کدام سرنوشت ملتی را  دگرگون می کند و خالق این پیام­ها کسی نیست جز «خبرنگار» که اگر اندیشه­ اش خدایی شد و حق گویی و حق جویی را فریضه دانست  قسم به قلمش و آنچه می ­نویسد رواست و اگر غیر از این شد چه بسا تباهی و نابودی نسل­ها ره آورد تلاش او
می شود.

روز خبرنگار در کشور ما با یاد و نام شهیدی شاهد و حماسه نگاری از جان گذشته شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، خبرنگاری که آخرین پیام خود را با خون نوشت و امضاء کرد. همانند همه کسانی که جان عزیر بر سر عقیده و آرمان خویش گذاشته اند و رستگار شدند.
این روز مبارک به پاک اندیش انسان های آزاده ای که ردای خبرنگاری برتن کرده و به آن افتخار می کنند و خود پاسدار حرمت قلم هستند صمیمانه تبریک می گویم  و از خداوند حکیم جانی قوی برایشان آرزومی کنم که مولانای خردمند چه زیبا فرمود:

اقتضای جان چو ایدل آگهی است               هر که آگاه تر بود جانش قوی است

                                                                                                             سهرابی
                                                                                    مدیر کل صدا وسیمای فارس


نظرات بینندگان