کد خبر: ۱۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

آتش سوزی گسترده در انبار اسباب بازی

آتش سوزی انبار لوازم پلاستیکی و اسباب بازی در خیابان ستارخان خسارت سنگین مالی بر جای گذاشت.
به گزارش شیرازه، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم پلاستیکی و اسباب بازی در خیابان ستارخان، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت 7:16 دقیقه صبح روز گذشته نیروهای عملیات از ایستگاه های 2،5،6،14،3،4 آتش نشانی را به همراه چند دستگاه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه قدیمی با کاربری مسکونی بود که یکی از واحد های آن به انبار اسباب بازی  با حجم زیادی لوازم پلاستیکی و اسباب بازی تبدیل شده بود.

محل حادثه در مجاورت ساختمان های مسکونی قرار داشت و این موضوع منجر به حساسیت عملیات شده بود.

به گفته شهرام زارعی فرمانده عملیات ایستگاه دو آتش نشانی، در هنگام رسیدن آتش نشانان ساختمان به طور کامل در میان شعله های آتش محاصره شده و دود زیادی از ساختمان خارج می شد.

زارعی با اعلام اینکه ساکنان قبل از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت به چند گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات فردی شروع به تخلیه ساختمان های مجاور محل حادثه کردند و گروه های دیگر از چندین جهت در میان دود سیاه و غلیظ از مسیر پشت بام، حیاط و کوچه مجاور ساختمان، خود را به کانون آتش رساندند و آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و مانع رسیدن شعله های آتش به ساختمان های مجاور شدند.

در این عملیات، آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر  موفق شدند پس از 2 ساعت تلاش، آتش سوزی را مهار و خاموش کنند و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری کنند.

خوشبختانه این حادثه مصدومیتی برای شهروندان در پی نداشت و تنها خسارت مالی سنگینی بر جای گذاشت.

آتش سوزی گسترده در انبار اسباب بازی

آتش سوزی گسترده در انبار اسباب بازی

آتش سوزی گسترده در انبار اسباب بازی


نظرات بینندگان