کد خبر: ۱۱۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

گلایه مردم سپیدان از شبکه های تلفن همراه

چندین روز است که اپراتور همراه اول در شهرستان سپیدان با اختلالات اساسی مواجه بوده و همین امر نیز باعث نارضایتی عمومی مردم شده است.

به گزارش شیرازه، چندین روز است که اپراتور همراه اول در شهرستان دارای اختلال و گاهاً نیز به طور کامل قطع می شود که همین امر باعث نگرانی و اعتراض گسترده مردم این شهرستان شده است.عدم انتن دهی شبکه همراه اول و مشکل اختلال و انتن دهی ضعیف شبکه همراه اول ، موجب نارضایتی مشترکان تلفن همراه درسپیدان شده است.شبکه همراه اول و انتن دهی ضیف و همراه با قطعی چند ساعته اینترنت تلفن همراه  حکایت دارد واین مشکل کماکان ادامه دارد.آنتن دهی ضعیف ،قطع مکرر اینترنت ،قطع درحین تماس و عدم انتن دهی شبکه های تلفن همراه مشکلات فراوانی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده است.

مشکل قطعی‌های مکرر و همچنین عدم آنتن دهی اپراتور همراه اول به منظور تعمیر،افزایش باند و ۴gکردن اینترنت آن صورت گرفته، اما این تعمیرات چند روزه جایشان را به مدت طولانی دادند تا مردم شهرستان سپیدان از اینترنت پرسرعت تلفن همراه محروم باشند.

حال و روز شبکه همراه اول هم ناخوش تر از گذشته است گرچه با انتن دهی قوی و سرعت اینترنت لاک پشتی همراه اول از سرعت حلزونی همراه اول نیاز نسل جوان و مشترکان را تا حدودی رفع می کرد اما باتوجه به این که شهرستان های همسایه سپیدان سرعت بالای اینترنت و دیگر خدمات ارتباطی و مخابراتی از رشد بالاتری برخوردارند. جوانان سپیدانی هم نیازمند چنین شرایط با صرفه و ارتباطی است

بیشترین گلایه‌ای که مشترکان در نقاط مختلف  سپیدان از این اختلال داشته‌اند برقراری تماس بدون صوت است که امروز این اختلال تشدید شده است؛ در عین حال در هنگام تماس خروجی پیش از آنکه ارتباطی با مقصد برقرار شود،  ارتباط اشتباهی وصل می‌شود.

شبکه ارتباطی تلفن همراه در شهر اردکان مرکز شهرستان دچار اختلال شده و در برخی نقاط این شهر به یکباره مکالمه تلفنی قطع می شود. شبکه کار نمی کند. یا مشترک مورد نظر در دسترس نیست یا خاموش می باشد  جمله ای است که بر روی گوشی های تلفن همراه در نگین زاگرس نمایان می شود و باید چندین بار شماره تماس مورد نظر را تکرار کرد تا شاید بتوان برای دقایقی به صورت قطع و وصل و دست و پاشکسته مجدد مکالمه را به سرانجام رساند


منبع: مارگون

نظرات بینندگان