کد خبر: ۱۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

واقعه غدیر در زرقان بازسازی می‌شود

عید غدیر امسال بزرگترین واقعه فرهنگی در زرقان به صورت نمادین بازسازی خواهد شد و در همین راستا کمیته ستاد بازسازی واقعه غدیر جهت ساماندهی و برنامه ریزی اقدامات فرهنگی تشکیل جلسه داد.

به گزارش شیرازه، سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان صبح امروز در نخستین جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر زرقان اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر امسال در ۴نقطه استان از جمله زرقان برگزار می‌شود  و در این جلسه برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه  و با تقسیم کار و همراهی جمعی تصمیمات کلی گرفته می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان بر لزوم توجه به محتوا و کیفیت برگزاری مراسم بازسازی غدیر تأکید کرد و از مسؤولان، دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی خواست برای این منظور همکاری و مساعدت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان با اشاره به اهمیت واقعه غدیر و لزوم پر رنگ کردن جشن این روز گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی بخش زرقان در حد توان برای برگزاری با شکوه رویداد فرهنگی بزرگ کمک‌های لازم را انجام دهند.

در ادامه اعضای ستاد با اعلام میزان پشتیبانی خود از این برنامه تأثیرگذار فرهنگی بر برگزاری هرچه باشکوهتر این برنامه تأکید کردند و نظرات وپیشنهادات خود را در خصوص برگزاری هر چه مطلوب تر مراسم بازسازی واقعه غدیر مطرح کردند.

در این جلسه گزارشی از فعالیت مراسم بازسازی واقعه غدیر که سال گذشته در روستای شول بندامیر شهر زرقان که با استقبال خوب شهروندان همراه بود ارائه و اعلام شد.

IMG_0025

IMG_0026

IMG_0028  

منبع: زرقونیا

برچسب ها: زرقان ، غدیر ، باز سازی
نظرات بینندگان