کد خبر: ۱۱۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

وزیر کشور چند روز افتتاح «فاز دوم خط یک» قطار شهری شیراز را معطل گذاشت؟!

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سه شنبه 31 مرداد در آستانه هفته دولت به شیراز سفر خواهد کرد.
وزیر کشور چند روز افتتاح «فاز دوم خط یک» قطار شهری شیراز را معطل گذاشت؟!
به گزارش شیرازه، ابتدای مرداد ماه بود که پاک فطرت شهردار وقت شیراز اعلام کرد که فاز دوم خط یک قطار شهری تکمیل است، اما به دلیل درخواست استاندار جهت افتتاح رسمی این پروژه با حضور وزیر کشور، فعلا تا دو هفته آینده از این فاز بهره برداری نمی شود.

حالا بعد از گذشت 30 روز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سه شنبه 31 مرداد در آستانه هفته دولت به شیراز سفر می کند تا شهروندان شرق شیراز بعد از یک ماه از آماده شدن فاز دوم خط یک شاهد حرکت قطار شهری باشند.

همچنین سید محمد علی افشانی استاندار فارس امروز گفته است: وزیر کشور در بدو ورود به شیراز فاز دوم خط یک قطار شهری این شهر و ایستگاه های پیش بینی شده در این مسیر 10 و نیم کیلومتری را افتتاح خواهد کرد. دولت تمام سهم خود را برای اجرای پروژه قطار شهری شیراز پرداخت کرده است و این قطعه که برای اجرای آن بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه شده را می توان مهمترین قطعه قطار شهری شیراز دانست.

این اظهارات استاندار فارس در حالی است که پاک فطرت مدتی پیش گفته بود:«در سالهای قبل از 1390 دولت بیشتر از شهرداری به تعهدات خود عمل کرد اما بعد از سال 1390 تاکنون شهرداری بیشتر از دولت به تعهدات خود عمل کرده است»
نظرات بینندگان