کد خبر: ۱۱۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶

اغلب مسئولان شهرستانی تحمل انتقادراندارند

متاسفانه برخی‌از مسئولان شهرستان سپیدان تحمل شنیدن انتقادات را ندارند و فقط به دنبال این هستند که رسانه ها از آنها تملق کنند وهیچگاه دست به نقد آنها نزنند واز انتقاد مجموعه کاری واداری انها بپرهیزند ودر صورت انتقادواکنش‌های تند را به همراه خواهد داشت.

به گزارش شیرازه، آنچه که در این میان مهم به نظر می رسد، این است که مسئولین برخی ادارت شهرستان تا زمانی که رسانه ای به انعکاس عملکرد آنها و بیان اقدامات صورت گرفته از سوی آنان در پوشش مدح و ستایش عمل نماید، توجه خاصی را معطوف به آن رسانه می دارند، اما وای به روزی که انتقادی از عملکرد آنان انجام شود، این چنین خبرنگار را مورد هجمه قرار داده وبااین مضمون که ما با تو مشکل داریم اجازه حضور وی در برنامه ها ومراسمات را نمی دهندواگر این اتفاف بیفتد با قهر ودلخوری با اوبرخورد می شود.

عدم پاسخگویی صحیح مسئولین به انتقادات نشان از ضعف مدیریتی فرد است مدیر باید خود را مدیون انتقاد و پیشنهاد مردم بداند نه اینکه منتقدان خود را افرادی بی سواد خطاب نماید متاسفانه باید اذعان کرد که در شهرستان سپیدان برخی مسولین طاقت شنیدن انتقاد را ندارند و چنانچه کسی بخواهد کوچکترین نقدی و انتقادی بر عملکردی هر مسئولی در حوزه مدیریتی آن انجام دهد باید خود را آماده نگاههای نامهربانانه مسئولین بکند.

متاسفانه باید اذعان کرد که در شهرستان سپیدان برخی از مسئولین طاقت شنیدن انتقادات و نقد را ندارند و چنانچه کسی بخواهد کوچکترین انتقادی داشته باشد واکنش های تند و برخورد مسئولین مربوطه را به همراه خواهد داشت. انعکاس مشکلات، کمبودها، درد دل های مردم، وضعیت موجود در جامعه و بیان کردن واقعیت ها وظیفه ای خطیری است که بر دوش اصحاب رسانه نهاده شده است.

 اصحاب رسانه ای که هدف و سعی آنان باید ایجاد فضای همدلی، همگرایی و وحدت در جامعه باشد و از درج مطالبی که سبب یأس و سرخوردگی مردم می‌شود و فضای تشنج را به جامعه تزریق می کند، دوری کنند، اما این به آن معنا نیست که خبرنگاران میرزا بنویس هستند و  فقط باید از مسئولان تعریف کنند.

اگر خدایی ناکرده خبری از مسئولی زده شود که در آن کمی رنگ وبوی انتقاد چاشنی آن باشد این مسئول دشمن درجه یک شما در میان سایر مسئولین خواهد بود وبرای همیشه خود وهمه همکارانش رسانه ما را تحریم می کنند .در سپیدان منتقدین جایگاهی ندارند وبرای حیات وادامه روند کارشان باید به چاپلوسی وتملق مشغول شوند . چرا مسئولین از نقد فراری هستند وبرای انجام دادن کارهایی که وظیفه انهاست وبابت آنها حقوق ومزایا می گیرند باید آنهارادربوق وکرنا کرد اینجا دراین شهر نقد مُرده است ومنقدین جایگاهی ندارند، تنها دلخوشی مردم برای زدن حرفهایشان رسانه ها هستند که رسانه هم از روی ترس یا اجبار ویا اختیار ویا...  حرفهای مردم را به آب می سپارند. اینجا برای زدن حرف حق گوش کسی به سمت شما نیست وبرای تعریف وتمجید رفیق درجه یک شما هستند.

انعکاس مشکلات، کمبودها، درد دل‌های مردم، بیان کردن واقعیت‌ها و ... وظیفه خطیری است که بر دوش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی نهاده شده است.متأسفانه برخی‌ها شنیدن انتقادات و نقد را ندارند و چنانچه کسی بخواهد کوچک‌ترین نقدی سازنده در راستای توسعه و پیشرفت داشته باشد واکنش‌های تند را به همراه خواهد داشت.

اصحاب رسانه به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می‌شوند و چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند و وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی عملکرد مسئولان را به مردم عهده‌دار می‌باشند.

به امید روزی که آستانه تحمل مسئولین بالا رود و انتقاد را به مثابه تخریب، تضعیف و ... ندانند واز تمامی مسئولینی که به درخواست ها و مطالبات و انتقادات مردم و رسانه ها پاسخگو هستند قدردانی می کنیم و توقع می رود دیگر مسئولین نیز احساس مسئولیت کنند.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان