کد خبر: ۱۱۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
رییس بیمارستان امام حسن داراب خبر داد:

11 دانش آموز هرمزگانی بستری امروز مرخص می شوند/اعزام یک دانش آموز به شیراز

هاشمی رییس بیمارستان داراب گفت:برای یکی از چهار بستری آی سی یو احتمال آسیب نخاعی میدادیم که خوشبختانه با معاینات امروز خطری وجود ندارد.
به گزارش شیرازه، هاشمی رییس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب در گفتگو با خبرنگار داراب آنلاین در مورد ساعات اولیه حادثه واژگونی اوتوبوس دختران هرمزگانی گفت: اولین اورژانس با فاصله ۹ دقیقه در محل حادثه حاضر شده و بدون کمبود وسایل و امکانات ۳۴ نفر را منتقل کردند.

هاشمی گفت: یک بخش کامل با ۲۶ تخت در بیمارستان تخلیه و کادر پرستاری مجرب در بخش مستقر شدند. این تدبیر باعث شد خدمت رسانی متمرکز و دید و بازدید ها مدیریت شود.

دکتر هاشمی رییس بیمارستان داراب گفت: تعداد ۲۵ بیمار وارد بخش عادی شدند که شرایط پایداری داشتند و دو بیمار اورژانسی وارد اتاق عمل چشم شدند و مورد جراحی قرار گرفتند که امروز ترخیص خواهند شد‌.

رییس بیمارستان داراب گفت: پیش بینی ما این است که امروز ۱۱ نفر و به زودی ۶ نفر دیگر مرخص می شوند.

وی افزود: تعداد پنج بیمار که شرایط خاصی داشتند به بیمارستان های شهید رجایی و نمازی منتقل شدند و یکی دیگر از آنها امروز به شیراز اعزام می شود. این بیمار دچار ترومای شدید و دچار آسیب نخاعی وسیع است.

هاشمی بیان داشت: برای یکی دیگر از چهار بستری آی سی یو احتمال آسیب نخاعی میدادیم که خوشبختانه با معاینات امروز خطری وجود ندارد.

وی گفت: دوبیمار دیگر آی سی یو نیز مشکل خاصی ندارند و در روزهای آینده مرخص می شوند.

منبع: داراب انلاین
برچسب ها: داراب ، حادثه ، تصادف
نظرات بینندگان