کد خبر: ۱۱۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس خبر داد:

معرفی 447 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: تاکنون 1056 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده‌اند که 447 واحد برای دریافت 5439 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی گردیده است.

به گزارش شیرازه، علی همتی در بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان زرقان شیراز توانمندی‌ها و مشکلات واحدها را از نزدیک بررسی نمود و گفت: حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت‌ها و برنامه‌های دولت دوازدهم می باشد، بنابراین ضروری است برای رونق اشتغال و توسعه تولیدات داخلی استان توجه ویژه‌ای به این واحدها صورت پذیرد.

او اظهار کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروهای اقتصاد مقاومتی و سایر کمیته های اقتصادی به صورت مستمر جهت رفع معضلات، مسایل واحدها و طرحهای صنعتی، تولیدی در استان برگزار می گردد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس گفت: در 155 جلسه کارگروه که به ریاست استاندار و یا معاون اقتصادی ایشان برگزار گردیده است مشکلات 995 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو بیش از 1525 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

او با اشاره به ثبت نام واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید سال 96 بیان داشت: تاکنون 1056 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده اند که 447 واحد برای دریافت 5439 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس با بیان اینکه هدف نهایی طرح رونق تولید کمک به حفظ اشتغال، رشد و توسعه اقتصادی در منطقه می باشد اظهار داشت: فارس از لحاظ عملکرد در پرداخت تسهیلات رونق تولید جزء برترین استان ها است.

همتی درپایان اضافه کرد: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ورونق تولید در سال گذشته به482 واحد تولیدی استان مبلغ 633 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان