کد خبر: ۱۱۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶
امام‌جمعه موقت شیراز:

جوسازی‌ها علیه قوه قضائیه حساب‌شده است/ سپاه قدرت خداست، آمریکا با دم شیر بازی نکند/ ملت ایران خیری از برجام ندید

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به مکتبی و سازش‌ناپذیر بودن سپاه گفت: سپاه قدرت خدا است و اگر آمریکا خطایی بکند کمتر از 48 ساعت در تیرس سلاح‌های جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به حواشی مطرح‌شده در مورد قوه قضائیه اظهار داشت: دشمن هر بار یکی از ارکان نظام را با این هجمه‌ها هدف قرار می‌دهد؛ امام می‌فرمودند که قوه قضائیه ملجأ و پناه مردم ستمدیده است و باید مستقل باشد و هیچ مقامی حق دخالت ندارد.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: قوه قضائیه برمبنای موازین اسلامی است، جوسازی‌ها حساب‌شده است و مردم هوشیار باشند.

رضوی اردکانی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها و سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص نقض برجام از سوی آمریکا و قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور ابله و تازه‌کار آمریکا هر وقت حرفی می‌زند باعث شرمندگی خودشان می‌شود.

وی تصریح کرد: آمریکا مردم ایران را از چه چیزی می‌ترساند؛ تاکنون هرکاری توانسته انجام داده و مردم هم مقاومت کردند.

رضوی اردکانی بابیان اینکه ملت ایران خیری از برجام ندیده است، ادامه داد: البته به این معنا نیست که زحمات تیم مذاکره‌کننده که تحت اشراف رهبری بودند را نادیده بگیریم؛ آمریکایی‌ها هم نگذاشتند که برجام اجرایی شود و تحریم‌های مختلفی را وضع کردند.

وی افزود: آمریکا سپاه را هدف قرار داده است که به خیال خودش می‌تواند آن‌ها را زمین‌گیر کند؛ این سناریوی جدید آمریکا است چون می‌بیند که ملت ایران با تحریم‌ها عقب‌نشینی نکرد.

امام‌جمعه موقت شیراز تأکید کرد: ایران به همت سپاه و ارتش دارای هواپیما، موشک و انواع سلاح‌ها است و لازم نیست که آمریکا تحریم کند؛ با این کار خودشان را منزوی می‌کنند و تحریم به ضرر آن‌ها است، آمریکا اگر دست از پا خطا کند در کمتر از 48 ساعت تمام پایگاه‌هایش در تیررس سلاح‌های جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

رضوی اردکانی گفت: سپاه به خدا متصل است، سیف‌الله است و به‌عنوان یک قدرت سازش‌ناپذیر و مخلص است که با نقش‌آفرینی خود توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی بابیان اینکه ایران، افغانستان و عراق نیست، تصریح کرد: آمریکا اگر خطایی بکند چنان ضربه‌ای خواهد خورد که تا ابد پشیمان می‌شود؛ آن‌ها با دم شیر بازی می‌کنند.

امام‌جمعه موقت شیراز یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران دو نوع دشمن دارد؛ یکی شبیه گرگ که شاخ و دندان نشان می‌دهد و تهدید می‌کند و دیگری مثل موریانه است.

رضوی اردکانی افزود: آمریکا همچون گرگ است برای ما و سایت‌های معاند، ضدانقلاب‌ها و حقوق‌های نجومی بگیر مثل موریانه که بی‌سروصدا توطئه می‌کنند و یک‌دفعه می‌بینیم که سقف دارد پایین می‌آید.

امام‌جمعه موقت شیراز در پایان سخنانش به تجزیه کردستان عراق نیز اشاره کرد و گفت: از زمان بوش مسئله تجزیه کشورهای اسلامی مطرح بود، پس از پیروزی انقلاب هم در بین بلوچ‌ها، عرب‌های خوزستان و کردستان این توطئه‌ها بود که البته زورشان به مردم ایران نرسید.

وی تأکید کرد: مردم مسلمان باید بیدار و هوشیار باشند و فریب نخورند؛ احمق‌های آل سعود هم نمی‌دانند که این توطئه گریبان گیر آن‌ها هم خواهد شد.

امام‌جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: بارزانی که سابقه خوبی هم ندارد؛ دلش برای ملت کرد نسوخته است و می‌خواهند یک غده سرطانی مثل اسرائیل ایجاد کنند که این توطئه هم باید خنثی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب ها: اردکانی ، امام جمعه ، سپاه
نظرات بینندگان