کد خبر: ۱۱۵۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

سرقت مسلحانه شبانه از خانه های مردم در شیراز

سارقان مسلح از ماشين پياده شدند و طبق نقشهاي كه كشيده بودند وارد منزل شدند. يكي از آنها اسلحه کلاشینکف در دست داشت كه با آن اعضای خانواده را تهديد كرد.
سرقت مسلحانه شبانه از خانه های مردم در شیراز
به گزارش شیرازه، اعضای یک باند سرقت مسلحانه که در شیراز شبانه وارد منازل می شدند و سرقت می کردند، راهی زندان شدند.

اعضاي اين گروه مخوف در چند روز از ساعت 23 تا يك بامداد به دو منزل در شیراز دستبرد زدند و وجوه نقد، طلاجات و اموال باارزش را سرقت كردند.

اعضاي اين گروه سرقت هايشان را از یک هفته قبل شروع كردند و به خيال اينكه مو لاي درز نقشه هاي گانگستري شان نميرود به دزديهاي مسلحانه خود در شیراز ادامه دادند.

اين گروه خشن در نخستين شب به منزلی در قدوسی دستبرد زدند.

آن شب خودرويی مقابل منزلی توقف كرد.

سارقان مسلح از ماشين پياده شدند و طبق نقشهاي كه كشيده بودند وارد منزل شدند. يكي از آنها اسلحه کلاشینکف در دست داشت كه با آن اعضای خانواده را تهديد كرد.

در ادامه يكي از سارقان خودش را به داخل اتاقها رساند و تمامي پولهاي موجود، طلاجات و اموال با ارزش را سرقت كرد. در اين ميان اعضای این خانواده كه به شدت وحشت كرده بودند پس از فرار دزدان مسلح، با پليس تماس گرفته و اين سرقت را گزارش کردند.

با اين شكايت تيمي از كارآگاهان به دستور بازپرس، تجسس و شناسايي و دستگيري دزدان مسلح را شروع كردند. ساعاتی از نخستين سرقت مسلحانه گذشته بود كه گزارش سرقت مشابه ديگري پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت.

اين بار دزدان به يك منزل دیگر در معالیآباد دستبرد زدند. بازبيني فيلم هاي ضبط شده در دوربين هاي مداربسته نشان ميداد كه دزدان با همان شگرد قبلي مقابل منزل توقف كرده و با تهديد دست به سرقت پولها، طلا و موبایل زده اند.

دو سرقت در پرونده سارقان

كارآگاهان در نخستين اقدام به بررسي شماره پلاك خودرو پرداختند اما آنطور كه در تحقيقات مشخص شد پلاك خودرو سرقتي بود. از سوي ديگر متهمان با ترفندی خاص وارد منازل می شدند و اين كار پليس را دشوارتر ميكرد.

همچنان كه تجسس هاي پليسي و اقدامات قضايي براي دستگيري سارقان مسلح ادامه داشت، سرنخ های دیگری به دست آمد. آنها از ساعت 23سرقتهاي مسلحانه را آغاز و تا ساعت يك بامداد آن را عملي مي كردند. سارقان در تمام سرقتها، پول ها، طلاجات و اموال باارزش را سرقت ميكردند. اعضاي اين گروه مخوف با تهديد اسلحه و با ايجاد رعب و وحشت ،صاحبان منازل را تهديد ميكردند و طعمه هاي آنها در چنين شرايطي از ترس جانشان ناچار به سكوت ميشدند.

هنوز ردي از متهمان در دست نبود تا اينكه در بررسي هاي تخصصي سرانجام سرنخي از دزدان بهدست آمد.

هر دو سارق مسلح شناسايي و بازداشت شدند. اعضاي اين گروه مخوف انگيزه خود از اين سرقتها را مشكلات مالي اعلام كردند. آنها اقرار كردند كه درهر سرقت پول زیادی گيرشان مي آمده است.

در بازرسی از مخفیگاه اين افراد یک قبضه سلاح كلاشينكف به همراه مقداري مهمات مربوطه ، يك قبضه اسلحه سوزني و مقداري اموال مسروقه شامل يك دستگاه دوربين شكاري، يك دستگاه دوربين مدار بسته، دو عدد قيچي بزرگ، يك دستگاه پيكور، يك دستگاه دي وي دي و تعداد زيادي كليد کشف شده است. در ادامه با صدور قرار بازداشت موقت این دو سارق راهی زندان شدند.
منبع:خبرجنوب
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علي شيرازي
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶
0
حكم كسي كه حمله مسلحانه ميكنه اعدام است. در غير اينصورت بعد از چندي كه آزاد شدند هم خودشان و هم زندانيان ديگر كه از آنها خاطره شنيده اند و آموزش ديده اند سرقتهاي مسلحانه را پي ميگيرند.
اميدوارم قاضي خانواده خودش را جاي مردم فرض كند.