کد خبر: ۱۱۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر:

فلج کردن دانشگاه ها در زمینه اعتقادی و علمی از توطئه های دشمن است

سردار غیاثی گفت: دانشجویان بسیجی در راستای مقابله با جنگ نرم فرهنگی در دانشگاه فعال و نقش آفرین باشند و برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی تلاش کنند.
فلج کردن دانشگاه ها در زمینه اعتقادی و علمی از توطئه های دشمن است
به گزارش  شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با دانشجویان بسیجی استان فارس با تاکید بر اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ان یک وظیفه مهم است، گفت: علیرغم سیاه نمایی های بسیاری که بر علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته اما دو نهاد سپاه و بسیج بخوبی توانسته اند از انقلاب اسلامی دفاع کرده و اقتدار خود را نشان دهند.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی هدفمند در کارها و فعالیت ها، گفت: اثرات کارکرد های هدفمند تربیتی بسیج  در در زمینه هایی نظیر تربیتی، علمی، فرهنگی مشخص است و اقدامات شایسته ای توسط بسیج و سپاه در این زمینه ها صورت گرفته است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت هنر در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و دین اسلام، گفت: دانشگاه هنر شیراز از ظرفیت بالقوه و قابل توجهی در این زمینه برخوردار است و اساتید و صاحب نظران انقلابی، مومن و متعهد دانشگاه باید این ظرفیت های بالقوه را به عرصه عمل وارد کنند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی و استقبال گسترده مردم از این برنامه فرهنگی گُواه استقبال مخاطبان از آثار فاخر عرصه هنر انقلاب اسلامی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه تاثیرگذاری بر دانشگاه، دانشجویان و نظام آموزش عالی کشور از اهداف اصلی جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: دانشجویان بسیجی در راستای مقابله با جنگ نرم فرهنگی در دانشگاه فعال و نقش آفرین باشند و برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: فلج کردن دانشگاه ها در زمینه تربیتی و علمی و فروپاشی اعتقادی اساتید و دانشجویان کشور محور اصلی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه نظام اموزش عالی کشور هستند که تاکنون ناکام مانده اند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی حلقه وصل حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان بسیجی است و مسئولان این دو قشر تاثیرگذار بسیج در راستای هم افزایی بهتر توان داشنجویان و طلاب بسیجی تلاش کنند.
نظرات بینندگان