کد خبر: ۱۱۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶
به مناسبت ۱۳ آبان ماه

۱۰۰ همایش "مرگ بر آمریکا" در دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزای ۱۰۰ همایش «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه‌های این استان به مناسبت دهه استکبارستیزی و یوم‌الله ۱۳ آبان خبر داد.
به گزارش شیرازه، عبدالله خسروانی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز  با بیان اینکه ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها تا پای جان ایستاده‌اند اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی در اعصار و ادوار مختلف در مواجهه با انواع  مقابله‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها نشان داده‌اند که وحدت ملی و دفاع از ارزش‌ها را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند.

وی افزود: این مسئله در برهه‌های خاص زمانی نظیر صدر انقلاب، دفاع مقدس، 13 آبان، 9 دی و غیره بسیار پرقوت و قابل توجه رخ نمایی کرده است.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: هر زمانی که فشارها، یاوه‌گوییها و اقدامات سخیف استکبار شدت گرفته است، این وحدت و آرمان‌خواهی در درون ملت شعله‌ورتر شده و خود را بیش از پیش در صحنه دلدادگی به نظام مقدس حاضر و ظاهر دیده‌اند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی استان فارس سخنان و رفتار ترامپ را منتج به مستحکم‌تر شدن هدف اتحاد ملت ایران دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مدتی است دست به رفتاری می‌زند که هر چند سخیف، نابخردانه و دور از شان یک رئیس جمهور است اما همین رفتارها منتج به انسجام داخلی در ایران شده و هدف و اتحاد این ملت غیور و عزتمند را متراکم‌تر، مستحکم‌تر و یکپارچه‌تر می‌کند.

خسروانی با اشاره به نزدیک شدن به دهه استکبارستیزی گفت: اکنون که در آستانه یوم الله13 آبان ماه و دهه استکبارستیزی قرار گرفته‌ایم، ملت همیشه در صحنه ایران مثل سال‌های گذشته دوباره فریاد استکبارستیزی سر خواهند داد و با حضور در صحنه، لبیکی دوباره به انقلاب عزیز و شهدای گرانقدر خواهند گفت.

وی از برگزاری 100 همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه‌های استان فارس خبر داد و تصریح کرد: دانشجویان انقلابی فارس نیز همسو و همراه با ملت ایران از این قافله جا نخواهند ماند و  با تشخیص به موقع و عمل به هنگام خود با هر توطئه‌ای مقابله می‌کنند. 

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: به همت دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌های فارس 100 همایش "مرگ بر آمریکا" برگزار می‌شود تا جهان بداند راهبرد نرمالیزاسیون ایران اسلامی مثل سایر سیاست‌های نجس استکبار منقضی شده و محسن حججی‌های زمان همواره در خط مقدم نبرد با دشمن هستند و با تغییر عرصه نبرد نیز دچار تزلزل نشده‌اند.

منبع: روابط عمومی بسیج دانشجویی استان فارس

نظرات بینندگان