کد خبر: ۱۱۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
فرماندار سپیدان:

13 آبان تندیس وحدت است

درآستانه فرارسیدن روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ۱۳آبان در سپیدان برگزار شد.

به گزارش شیرازه، درآستانه فرارسیدن روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ۱۳آبان به ریاست شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان وباحضور سرهنگ رستمی فرمانده سپاه پاسداران، پاک نژاد بخشدار بخش مرکزی ،سرهنگ محمدی فرماندهی نیروی انتظامی وسایر ادارات ذیربط در دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار سپیدان در این جلسه با بیان اینکه استکبار ستیزی یکی از ویژگی های مهم راهپیمایی ۱۳آبان است، اظهارداشت: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یاد آور رشادت ها و جانباختگی دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت، استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

زارع خفری با تاکید برضرورت انتقال فرهنگ استکبار ستیزی به نوجوانان و جوانان کشور، اذعان داشت:ملت ما به دنبال جنگ نبوده ونیست اما اگر جنگ به ما تحمیل شود جان خود را فدا خواهیم کرد و می بایست این را به نسل جوان منتقل کنیم که آمریکا دشمن دیرینه ما بوده وخواهد بود و این نهایت خوش باوری است که آمریکا با مسلمان وشعیان بویژه ایرانیان دوست خواهد بود.

وی همچنین افزود:نسل جوان ما باید بدانند که ماباید استقلال خود را حفظ کنیم زیرا اگر ما استقلال داشته باشیم میتوانیم حرف خود را بیان کنیم.

فرماندار سپیدان روز ۱۳آبان را تندیس وحدت برشمردوافزود:روز ۱۳آبان روز وحدت بین دانش آموز، پاسدار، وکیل، کارمند…وروز وحدت میان تمام احاد مردم است که می بایست طبق تاکید و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری این اتحاد ویکپارچگی در این روز حفظ شود.

زارع خفری با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد:راهپیمائی امسال باید باشکوه تر از هر سال با حضور قشرهای مختلف مردم ، مسئولین، دانشجویان و دانش آموزان، فرهنگیان، ورزشکاران، طلاب و روحانیون، و … برگزار شود که ضرورت دارد همه تدابیر لازم در این خصوص از سوی دستگاه های متولی صورت پذیرد.

درادامه فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه ۱۳آبان نشانگر همیشگی بودن مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: امسال باتوجه به اتفاقات خاصی که در دنیا رخ داده بویژه یاوه گویی های اخیررئیس جمهورآمریکا برگزاری ۱۳آبان ازاهمیت خاصی برخوردار ست که باید تمام تلاش خودرا در جهت برگزاری باشکوه این روز بکارگیریم.

وی همچنین افزود:با توجه به وعده سردار قاسم سلیمانی مبنی بر نابودی کامل داعش در دوماه آینده ،دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا این هدف محقق نگردد.

سرهنگ رستمی سپاه را متعلق به همه مردم ایران دانست وافزود:رئیس جمهور آمریکا حق دارد که از دست مردم وسپاه ایران که جزئی از مردم است ناراحت باشد زیرا هر نقشه که کشیده است انجام نشده است.

در ادامه هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در جهت برگزاری هر چه باشکوهترراهپیمایی و مراسم ۱۳ آبان مطرح نمودند.

گفتنی است :در این جلسه مصوب شد راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان از ساعت ۹ با تجمع در خیابان ترمینال شهر اردکان آغاز و راهپیمایان پس طی کردن مسیر سه راه شهید امیری در مقابل مسجد جامع شهر اردکان تجمع کرده و با انجام مراسم ویژه این روز خاتمه یابد

  منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، ابان ، فرماندار
نظرات بینندگان