کد خبر: ۱۱۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
رئیس اتاق بازرگانی شیراز خبر داد:

ارسال اولین محموله اتاق بازرگانی شیراز به کرمانشاه/ کمک‌های خیران بخش خصوصی در قالب 60 کامیون ارسال می‌شود

رازقی گفت: اتاق بازرگانی شیراز محموله های جمع آوری شده توسط خیران بخش خصوصی را در دو گروه و در قالب 60 کامیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال می‌کند.
ارسال اولین محموله اتاق بازرگانی شیراز به کرمانشاه/ کمک‌های خیران بخش خصوصی در قالب 60 کامیون ارسال می‌شود

به گزارش شیرازه، ظهر امروز چهارشنبه، 24 آبان‌ماه در حاشیه مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه فارس و در آیینی اولین محموله کمک‌های بخش خصوصی فارس با هماهنگی اتاق بازرگانی شیراز برای زلزله‌زدگان ارسال شد. جمال رازقی، رئیس اتاق بازرگانی شیراز در این خصوص بیان کرد: 20 دستگاه کامیون شامل آب معدنی، کنسرو و کمپوت، خرما، پتو، زیرانداز، شیرخشک، لباس کودک، وسایل گرمایشی و چادر است که برای توزیع بین هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه به اتاق اتاق بازرگانی کرمانشاه ارسال شد.

اوبا بیان اینکه این کار خیرخواهانه به صورت خودجوش و توسط بخش خصوصی استان فارس انجام شد، افزود: بخش خصوصی استان فارس کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق اتاق شیراز به اتاق کرمانشاه ارسال می‌کند که در کوتاه ترین زمان به هموطنان زلزله زده‌مان می رسد.

رازقی اظهار کرد: اتاق شیراز محموله های جمع آوری شده توسط خیران بخش خصوصی در دو گروه و در قالب 60 کامیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال می کند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز نیز گفت: زلزله اخیر در مناطق غرب و استان کرمانشاه ابعاد گسترده ای داشته که اعزام کمک های مردمی از سوی اتاق بازرگانی شیراز و فعالان بخش خصوصی استان اقدامی ارزشمند و شایسته است.

سید حسن خلیلی اضافه کرد: پیام ما به مردم زلزله زده کشورمان همدردی و تسلیت است که همه مردم ایران به ویژه استان فارس تلاش می کنند بخشی از نیازهای مادی و معنوی این عزیزان را تامین کند.

او ادامه داد: دولت و بخش خصوصی در کنار مردم زلزله زده مناطق غربی کشور است که امیدواریم آلام روحی مردم مناطق زلزله زده نیز هرچه سریع تر تسکین یابد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان