کد خبر: ۱۱۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

72 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان مُهـر برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر: در هفته بسیج ۷۲ برنامه به نیت از ۷۲ یار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بسیار خوب و کیفی تدارک دیده‌شده است و این برنامه‌ها در سراسر شهرستان برگزار خواهد و روزانه به‌طور میانگین ۸ برنامه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش شیرازه، صبح امروز دوشنبه نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان مُهـر به مناسبت هفته بسیج در سپاه این شهرستان یا حضور خبرنگاران در دفتر فرماندهی برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر در ابتدای صحبت‌های خود بیان داشت: اگر رسانه‌ها وجود نداشته باشند مردم و مسئولین نمی‌توانند خدمات و کارهای انجام‌گرفته را منعکس کنند و رسانه به‌عنوان یک پل در بین مردم و مسئولین است.


سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: سپاه در عرصه‌های فرهنگی در شهرستان میدان‌دار است و برنامه‌های سپاه در تمامی ایام سال در حسینیه و مساجد و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان انجام می‌گیرد.

 وی افزود: هم‌اکنون سپاه برای امنیت بیشتر در خارج از مرزها در حال مبارزه با استکبار است و در عرصه‌های فرهنگی جنگ نرم، افسران جنگ نرم در حال مبارزه هستند و برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای در شهرستان در حال برگزاری است و در عرصه‌های اقتصادی، طرح اقتصاد مقاومتی در حال حاضر برنامه‌های گسترده و بسیاری در حال برگزاری است.


این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای نیز به نشست‌های تخصصی سپاه در سطح شهرستان کرد و بیان داشت: نشست‌های سیاسی و بصیرتی برنامه‌های متنوع در شهرستان در حال برگزاری است و آمادگی برخورد با تمامی تهدیدات فرهنگی و امنیتی است.


فرمانده سپاه شهرستان مهر در ادامه صحبت‌های خود به نامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: در هفته بسیج ۷۲ برنامه به نیت از ۷۲ یار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بسیار خوب و کیفی تدارک دیده‌شده است و این برنامه‌ها در سراسر شهرستان برگزار خواهد و روزانه به‌طور میانگین ۸ برنامه برگزار خواهیم کرد.


این مسئول در ادامه افزود: حاج‌آقا طائب سخنران یکی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است که در روز دوم آذرماه در شهرستان حضور خواهند داشت و در برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است از وی استفاده خواهیم کرد.


فرمانده سپاه شهرستان مهر در ادامه بیان داشت: سردار میرزایی جانشین منطقه چهارم نیروی دریایی یکی دیگر از سخنران‌های هفته بسیج در شهرستان مهر خواهند بود که در روز پنجم آذر سخنران ویژه اجتماع بسیجیان در مرکز شهرستان خواهند بود.


وی افزود: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دیدار با امام‌جمعه و جماعات بخش‌های شهرستان مُهـر خواهد بود.


فرمانده سپاه ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، برگزاری آبروی محله، نشست‌های بصیرتی و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در این هفته بسیج خواهیم داشت.


این مسئول یادآور شد: شعار هفته بسیج، بسیج مظهر دموکراسی دینی است، که برای تبیین و تبلیغ این مفهوم برنامه‌های مختلف و وسیع در شهرستان برگزار خواهیم کرد.


رضایی خاطرنشان ساخت: ترویج روحیه بسیجی و انقلابی و استکبارستیزی، ترویج روحیه ایستادگی و مقاومت است که برگرفته از آیات قرآن کریم است و اگر صحبت و حرف از ایستادگی و انقلاب انقلابی گری و استکبارستیزی است، همه برگرفته از آیات قرآن کریم است.


سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: امیدواریم در هفته بسیج همدلی و وحدت در بین بسیجیان مسئولین بیشتر شود و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های هفته بسیج را با موفقیت برگزار و پایان برسانیم.


منبع: عصر مهر

برچسب ها: مهر ، فرمانده ، بسیج
نظرات بینندگان