کد خبر: ۱۱۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

ممنوعیت عكاسى در دفاتر پيشخوان دولت و ثبت احوال

رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شيراز گفت: بر اساس حکم دیوان عدالت اداری، عکسبرداری برای کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال غیر مجاز است.
به گزارش شیرازه، قدرت‌الله جوکارى رئيس اتحاديه عكاسان و فيلم‌برداران شيراز گفت: تا امروز همانطور که مردم شاهد بودند، برای صدور کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال عکس گرفته می‌شد.

وی با بیان اینکه به‌دلیل نبود کیفیت استاندارد عکس‌ها روزانه شاهد نارضایتى‌هاى مردمى بسیارى در این دفاتر بودیم، افزود: با توجه به اینکه در موارد متعدد نه تنها فضاى استاندارد براى عکاسى در این دفاتر وجود نداشت بلکه بعضاً افراد بدون تخصص کافی در این زمینه بودند، از سوی مردم گلایه های متعددی صورت گرفت و بر همین اساس انجام تخصصی کار از خواسته‌های اصلی و اساسی همکاران صنفى ما در راستاى اجراى قانون نظام صنفى به منظور جلب رضایت حداکثرى مردمى بود.

جوکارى بیان کرد: با اعلام رسمى اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران کشور و با توجه به راى دیوان ادارى مقرر شده عکس‌های کارت ملی در عکاسی‌ها گرفته شود و امیدواریم با همکارى دفاتر پیشخوان دولت در تمکین به قانون شاهد جلب رضایت حداکثرى مردمى در این بخش باشیم.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان