کد خبر: ۱۱۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در گفتگو با شیرازه:

بسیج بر پایه ایمان و دلدادگی به اسلام بنا شده است/ فرهنگ بسیجی داعش را به زانو درآورد

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: ساختمان زیبا و بلند بسیج در این 39 سال به لطف پروردگار عالم به درجه بالایی از عظمت و منزلت رسیده است، به طوری که می‌تواند بزرگترین مسئله جهان امروز که داعش بود را با فرهنگ بسیجی حل و فصل کند.
به گزارش شیرازه، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که شیرازه بسیج را چه چیزی تشکیل می‎‌دهد، گفت: آنچیزی که امام خمینی(ره) ساختار بسیج را بر پایه آن بنا نهاد ایمان و دلدادگی به اسلام است.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه پایه ایمان را حضرت امام و مقام معظم رهبری مشخص کردند که شامل نماز، قرآن، امربه معروف و پیروی از اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) می‌باشد، گفت: ساختمان زیبا و بلند بسیج در این 39 سال به لطف پروردگار عالم به درجه بالایی از عظمت و منزلت رسیده است، به طوری که می‌تواند بزرگترین مسئله جهان امروز که داعش بود را با فرهنگ بسیجی حل و فصل کند دلیل اصلی‌اش برخورداری از این چهار ستون اساسی تشکیل دهنده بسیج بود.

او با اعتقاد به اینکه نماز، قرآن، امربه معروف و پیروی از اهل‌بیت(ع) تکمیل کننده ظرفیت وجودی جهان عالم هستی است و شیرازه بسیج نیز بر بنیان این ساختارهاست، گفت: اگر با این چهار اصل به جنگ فرهنگی دنیا برویم، دنیا مغلوب می‌شود چراکه خدای تبارک و تعالی پشت آن است و هرجا دچار ناکارآمدی هستیم یکی از این چهار مورد را کم رنگ کرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس بصیرت، خلوص نیت و عمل به هنگام و به اندازه را از عوامل تکمیل کننده بنیان بسیج برشمرد و خطاب به خبرنگار شیرازه گفت: شما هم به عنوان یک مجموعه خبری اگر از تفکر بسیجی برخوردار باشید و به ارکان تشکیل دهنده بسیج توجه کنید حتما موفق می شوید و کارتان اثرگذار خواهد بود.

نظرات بینندگان