کد خبر: ۱۱۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
طی احکامی از سوی شهردار شیراز؛

«مدیر کل سرمایه انسانی» و «معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی» منصوب شدند

شهردار شیراز در احکامی جداگانه لیلا کاظمی را به سمت «مدیر کل سرمایه انسانی» و سارا همت را به سمت «معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی» سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز منصوب کرد.
به گزارش شیرازه، شهردار شیراز در احکامی جداگانه لیلا کاظمی را به سمت «مدیر کل سرمایه انسانی» و سارا همت را به سمت «معاون اجتماعی و مشارکت مردمی» سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز منصوب کرد.

لیلا کاظمی که فوق لیسانس برنامه ریزی سیستم های اقتصادی است، پیش از این مدیر «تشکیلات و بهبود روش ها» و از سال 93 تاکنون نیز «مدیر کنترل و ساماندهی هزینه» شهرداری شیراز بوده است.

در بخشی از حکم وی آمده است «با اعمال حسن تدبیر، قانون مداری و اشتراک مساعی با دستگاه های درون و برون سازمانی زمینه های لازم را در جهت ارتقا جایگاه کارکنان و همچنین ایجاد انگیزش درآنان به عنوان بهترین سرمایه های موجود گام برداشته و با انجام برنامه ریزی های بهینه زمینه تثبیت انضباط، امور حفاظت پرسنلی و بهداشت حرفه ای را در چارچوب ساختار جدید تشکیلاتی شهرداری در کلیه حوزه ها و سازمان های وابسته نهادینه نمایید».

در بخشی از حکم سارا همت نیز که در حوزه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز مشغول به فعالیت بوده و همچنین در حال تحصیل در مقطع دکتری رشته جامعه شناسی است، آمده است: «با تعامل سازنده با دستگاه ها و همفکری و همکاری با انجمن ها، مؤسسات عمومی و خیریه ها و بهره مندی بهینه از منابع انسانی و استفاده حداکثری از مشارکت های مردمی خصوصا جوانان و نوجوانان در راستای کاهش مشکلات و رفع آسیب های اجتماعی گام بردارید».

حیدر اسکندرپور از زحمات ناصر کمالی نیا مدیر کل پیشین سرمایه انسانی و سید علیرضا دیهیمی معاون پیشین اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تقدیر و تشکر کرد.
نظرات بینندگان