کد خبر: ۱۱۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶
فرماندار ویژه جهرم خبر داد

تکمیل بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم تا سال ۹۸

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: درصورت تامین منابع مالی، بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم تا خرداد سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.
تکمیل بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم تا سال ۹۸
به گزارش شیرازه،علیرضا صحرائیان یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابی جهرم که با حضور اعضای کمیته نظارت شورای فنی استان و شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رعایت نکات فنی و ایمنی در ساخت ساختمان ها خصوصا مراکزی که در مواقع بحرانی باید پاسخگوی نیاز های مردم باشد بسیار ضروری و لازم است.

وی با اشاره به روند ساخت این بیمارستان اظهار داشت: این پروژه تا کنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۱ درصد از نظر اختصاص منابع مالی پیشرفت داشته است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم درخصوص اهمیت رسیدگی به مسیل های اطراف این بیمارستان بیان داشت: احداث بندهای خاکی جدید و رسیدگی به آب بند های موجود برای هدایت آب های سطحی در هنگام سیل در دستور کار قرار گرفته است و در جلسه شورای فنی شهرستان بررسی خواهد شد.

 وی افزود: با توجه به صورت وضعیت مالی این پروژه تا به امروز حدود ۳۰ میلیارد تومان در ساخت این بیمارستان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه نیز حدود ۴۰ میلیارد تومان دیگر، مورد نیاز است.

 صحرائیان با اشاره به فعالیت پیمانکار در دوشیفت کاری بیان داشت: امیدواریم درصورت تامین منابع مالی مورد نیاز، تا پایان سال مالی ۹۷ (خرداد سال ۹۸) شاهد به اتمام رسیدن عملیات ساخت و ساز این مجموعه عظیم درمانی باشیم و با تجهیز آن خدمات درمانی مطلوب تری به مردم ارائه شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان