کد خبر: ۱۶۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان:

تکمیل بیمارستان جویم نیازمند اراده جمعی است

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: اگر بخواهیم منتظر اعتبارات دولتی باشیم، پایان ساخت‌وساز بیمارستان جویم با تأخیر محقق خواهد شد و امروز لازم است یک اراده جمعی شکل‌گرفته و در قالب یک پایگاه قوی، از ظرفیت مشارکت‌های اجتماعی برای تکمیل این طرح بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محسن سلمان‌پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان که با جمعی از مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان به شهرستان جویم سفر کرده بود، به دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌جمعه این شهر رفته و با وی دیدار و گفتگو کرد.


سلمان‌پور ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویم اظهار داشت: نیل به این هدف به‌عنوان یک پروژه زمان‌بر چالشی را پیش روی مجموعه قرار داده بود که با تلاش همکاران معاونت بهداشت در مرحله نخست به تصویب مدیران این حوزه در وزارت رسید.


وی افزود: تصویب نهایی چارت در وزارت منوط به تأیید معاونت توسعه بود که این مهم نیز تحقق‌یافته و با تأیید از سوی وزارت چارت شبکه بهداشت جویم برای تعیین اعتبار اختصاص نیروی انسانی و ابلاغ به سازمان اداری استخدامی کل کشور ارسال شده است.


سلمان‌پور با اشاره به اینکه تا کنون جذب نیروی موردنیاز شهرستان، از ردیف‌های دیگر به جز جویم صورت می‌گرفته و با تأکید بر ارزشمندبودن این موضوع خاطرنشان کرد: از این به بعد می‌توانیم با اختصاص کد و ردیف استخدامی برای خود شهرستان جذب نیرو انسانی داشته باشیم.


رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در ادامه تصریح کرد: تلاش می‌شود تا بیمارستان جویم در سریع‌ترین زمان ممکن وارد مدار شود چون بدون شک تأخیر در ساخت‌وسازها ما را از رسیدن به هدف اصلی دور خواهد کرد.


سلمان‌پور بیان داشت: سه درصد اعتبارات متوازن منبع مناسبی برای جذب اعتبار موردنیاز بیمارستان است که امید می‌رود مسئولین شهرستان همچون گذشته پرتلاش و مداوم در این حوزه پیگیر باشند.


وی یادآور شد: راه‌اندازی بیمارستان می‌تواند غالب نیازهای درمانی منطقه را تأمین کند؛ لذا باید اراده‌ها را جمع کرده و به سمت پایان ساخت این مرکز ببرید.


امام‌جمعه شهرستان جویم در این دیدار اظهار داشت: بدون تردید حضور شما منشأ خیری برای شهرستان خواهد بود یکی از این حسنات حساسیتی است که در خصوص توجه به پتانسیل مشارکت‌های اجتماعی ایجاد کردید که امیدواریم بتوانیم مثبت عمل کرده و به نتیجه موردنظر برسیم.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی افزود: تصویب چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویم اقدامی کم‌نظیر در این حوزه از شهرستان است.


امام‌جمعه جویم تأکید کرد: بیمارستان جویم بیمارستانی است که پس از ۲۰ سال طی دو سال حضور سلمان‌پور گام اول آن جهادی تخریب و بازسازی شده و منتظریم تا گام دوم نیز آغاز شود.


در این نشست رامین اقتداری مشاور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص روند ساخت بیمارستان جویم از ابتدا و با کلنگ‌زنی در سال ۸۱ تا کنون گزارش کوتاهی ارائه داد.

 

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان