کد خبر: ۱۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

مهلت دو ماهه آب منطقه‌ای به پیمانکار سد کوار

فرماندار کوار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی همراه بود، به تشریح فعالیت های صورت گرفته پرداخت.

به گزارش شیرازه،  داریوش دهقان فرماندار کوار گفت: در خصوص سد کوار اعتقاد داریم که شاید نتوانیم با پیمانکار فعلی به نتیجه برسیم و لذا آب منطقه ای تا آخر بهمن ماه به پیمانکار مهلت داده است که کار پروژه را به مرحله انحراف آب برساند و در غیر اینصورت امور مربوط به خلع ید پیمانکار صورت می گیرد.

دهقان به پیگیری های صورت گرفته در خصوص پروژه جاده قنات اشاره کرد و گفت: هم اکنون این پروژه در مرحله مناقصه قرار دارد و پروژه روکش آسفالت جاده کوار – اکبرآباد نیز به مناقصه گذاشته شده است و با اتمام امور مناقصه، پیمانکار کار خود را آغاز می کند.

فرماندار کوار به مراحل پایانی بهره برداری از بیمارستان کوار اشاره کرد و افزود: بیمارستان در مرحله جذب نیرو و کادر درمانی می باشد و تا کادر درمانی و دیگر نیروهای موردنیاز آن تأمین نشود اقدام به بهره برداری از آن نمی کنیم.

دهقان خبر خوشی هم برای جوانان و دانش آموزان شهرستان داشت و گفت: به زودی مجموعه استخر شنا در شهرستان توسط آموزش و پرورش ساخته می شود.

وی همچنین از ساخت مدرسه ای با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در شهر کوار خبر داد.

منبع: بهارکوار

برچسب ها: کوار ، سد ، اب
نظرات بینندگان