کد خبر: ۱۱۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش وراوی معرفی شد

حجت‌الاسلام محمد بحرینی امام‌جمعه بخش وراوی به‌عنوان رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و علیرضا تقی زاده فرمانده حوزه مقاومت بخش وراوی به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر بخش وراوی انتخاب شدند.

به گزارش شیرازه،  با حضور دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس در دفتر حجت‌الاسلام بحرینی امام‌جمعه بخش وراوی حجت‌الاسلام بحرینی و ستوان یکم پاسدار تقی زاده در احکامی جداگانه به‌عنوان رئیس و دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر بخش وراوی، معرفی شدند.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام بحرینی امام‌جمعه بخش وراوی ضمن عرض خیرمقدم بیان داشت: در شناسنامه دینی همه ما قیدشده است که یکی از واجبات امربه‌معروف و نهی از منکر است.

 عده‌ای از افراد جامعه ما فکر می‌کنند امربه‌معروف وظیفه روحانیون و طلبه‌ها است و دیگر آن نقشی در این فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر ندارند درحالی‌که امربه‌معروف جزئی از فروع دین ماست.

وی افزود: امروز شعار به دین قوی اما عمل به دین ضعیف شده است و ما باید در این راه امربه‌معروف و نهی از منکر گام‌های بلند و استواری برداریم و می‌طلبد که اول امربه‌معروف را از خود و خانواده خود شروع کنیم.

حجت‌الاسلام محمد بحرینی امام‌جمعه بخش وراوی و در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: همه مردم و مسئولین نباید در خصوص منکرات جامعه شانه خالی کنند.

در ادامه این نشست مهدی دهقان بخشدار وراوی بیان داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر به شکل تشکیلاتی در بخش وراوی آغاز و کار خود را شروع کرده است.

وی افزود: سفارش‌های بسیاری در قرآن کریم و در سیره و روش ائمه اطهار به ما شده است که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بخشدار وراوی تصریح کرد: ما نباید توقع داشته باشیم که در چند روز نتیجه دلخواه ما رخ دهد می‌افتد و نباید انتظار داشته باشیم که همه امورات را یک‌دفعه ساماندهی کنیم بلکه باید موارد مهم‌تر را در اولویت قرار دهیم و تلاش کنیم همه این موارد را برطرف کنیم و سپس دیگر موارد منکراتی که در جامعه در حال اشاعه است حل کنیم.

در ادامه این نشست مهدوی رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس بیان داشت: امروز در جامعه اسلامی ما جای ارزش‌ها و بی‌ارزش‌ها تغییر کرده است و امربه‌معروف یک واجب فراموش‌شده است.

وی افزود: ما باید امربه‌معروف و نهی از منکر را ابتدا در خانه، خانواده و جامعه خود نهادینه کنیم.

این مسئول خاطرنشان ساخت: همه امامان و پیامبران به ما در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر سفارش کرده‌اند.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس خاطرنشان ساخت: حفظ و گسترش نظام مقدس جمهوری اسلامی در گروه امربه‌معروف و نهی از منکر و دفاع و از ارزش‌های جامعه اسلامی است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: وضعیت جامعه اسلامی باید اصلاح و بتوانیم کاری کنیم که معروفات معروف و منکرات در جامعه اسلامی محو و کم‌رنگ شوند.

این مسئول در بخش در پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری تذکر لسانی از مشت آهنین محکم‌تر است و ما باید تذاکرات لسانی را از خود و سپس دیگران آغاز کنیم.

شایان‌ذکر است در پایان این نشست حجت‌الاسلام محمد بحرینی امام‌جمعه بخش وراوی به‌عنوان رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و علیرضا تقی زاده فرمانده حوزه مقاومت بخش وراوی به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر بخش وراوی انتخاب شدند.




پایان پیام/224224


برچسب ها: مهر ، امر به معروف
نظرات بینندگان