کد خبر: ۱۱۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۶
مدیر موزه فرهنگ لوگانو سوئیس:

حرم حضرت معصومه (س) مکانی برای رسیدن به تغییری بزرگ است

مدیر موزه فرهنگ لوگانو سوئیس گفت: در زندگی مدرنیته امروزی امکانی برای توقف نفسانیت و تفکر در مورد اهمیت اعتماد به نفس خود وجود ندارد اما در حرم حضرت معصومه (س) به عنوان یک مکان معنوی امکان رسیدن به این تغییر بزرگ وجود دارد.

به گزارش شیرازه،پروفسور فرانچسکوپائولو کامپیونه از حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) به عنوان مکانی مذهبی و اجتماعی نام برد و اظهار کرد: در این مکان که مملو از معنویت است می‌توانیم به حقیقت اصلی خود برسیم.

وی با بیان اینکه زیبایی‌های بسیاری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها وجود دارد، اضافه کرد: در این مکان مذهبی زیبایی‌ها با هنر تلفیق شده و حضور معنویت به خوبی قابل احساس است.

مدیر موزه فرهنگ لوگانو سوئیس با تأکید بر اینکه توقف نفسانیت و تفکر پیرامون اعتماد به نفس خود در زندگی انسان تأثیرات مثبت بسیاری را به دنبال دارد، گفت: در زندگی مدرنیته امروزی امکانی برای توقف نفسانیت و تفکر در مورد اهمیت اعتماد به نفس خود وجود ندارد اما در این مکان معنوی امکان رسیدن به این تغییر بزرگ وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) می‌توان معنویت را در دیوارها، بناها و همچنین سایر اجزای سازنده این مکان روحانی مشاهده کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان