کد خبر: ۱۱۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
در جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی مراسم گرامیداشت 9 دی مطرح شد؛

حضور آگاهانه ملت شعله های فتنه را خاموش کرد

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور امام جمعه شهرستان نی ریز و جمعی از مسوولان این شهر برگزار شد.

به گزارش  شیرازه، با حضور امام جمعه شهرستان نی ریز و جمعی از مسوولان جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی مراسم گرامیداشت 9 دی برگزار شد.

حجت‌الاسلام فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در این جلسه گفت: درروز نهم دیماه ۸۸ مردم انقلابی سراسرکشوردر خیابانها حضور پیداکردندوبا شعارهای کوبنده خود امید ضد انقلاب وسران فتنه را به یأس مبدل کردند.

وی تصریح کرد: حضورآگاهانه ملت ایران در صحنه دفاع از اسلام و ولایت آتش شعله های فتنه راکه می رفت تا اساسی ترین پایه این انقلاب عظیم را به نابودی بکشاند سرکوب کرد.

میرزایی افزود: آنچه که مهم است بازخوانی حماسه ماندگاری است که به تعابیری انقلاب سوم نام گرفته است، حماسه ای که در لحظه ای ناب به مددحمایت از اصل و اصالت انقلاب اسلامی آمدوحیاتی دوباره به آن بخشید.

 آیت الله سیدمحمدفقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در ادامه این جلسه گفت: نهم دیماه بحث ولایت ورهبری وپشتیبانی از ولایت است.

وی افزود: همان که امام راحل فرمودند؛ اگر تابع وپشتیبان ولایت فقیه باشیدآسیب نخواهیددید وثمره آن را نیز تا به حال مشاهده کرده ایم.

امام جمعه نی ریز افزود:امروزوظیفه همه ماست که از کشور وانقلاب دفاع کنیم، حتی در خارج ازمرزهای کشور که امروز این ایده محقق شده ودشمنان حساب دیگری روی ما بازکرده اند.

عضوخبرگان رهبری با بیان این که سران فتنه خود را با این کارضایع کردندبیان داشت: اگر چه این عناصرصدماتی به بیت المال وکشورزدند اما به حول و قوه الهی وبا هوشیاری مقام معظم رهبری ومردم فهیم این توطئه در نطفه خاموش شد، بنابراین جهت گرامیداشت این رویداد بزرگ وتاریخی همه بایدیک پارچه ومنسجم تلاش کنندوجلسات متعددی هم گرفته شود.

شایان ذکراست: از مصوبات مهم این جلسه برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دیماه در مصلای بزرگ نماز جمعه و مهدیه هیئت رزمندگان اسلام با همکاری ادارات ونهادهای شهرستان بود.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، فارس ، 9 دی
نظرات بینندگان